37 - Yine ad bulamadım (S)

344 39 157
                                    

Oy sınırı yine aynı şekilde 25
Azıcık yorum da yaparsanız beni çok sevindirirsiniz

!Ayrıca bu bölüm smutlu bir bölümdür. Rahatsız olacaklar için minik bir uyarıdır¡

Hyunjin

"Sabahtan beri dolaşıyoruz. Yoruldum valla Hyunjin. Gezelim de gezelim! Ne var yani gezsek ne gezmesek ne? Eve gidince anında uyuyacağım!"

"Nazlanma bebeğim. Azıcık gezdik yani ne var bunda?"

"Ayaklarıma kara sular indi. Yürümekten gına geldim valla!"

Dediğine gülümserken "Tamam, gidiyoruz zaten sakin ol" diye mırıldanmıştım.

Şu an onun evine doğru gidiyorduk. Yarın onun doğum günüydü. Bu yüzden onu oyalamam lazımdı. Çünkü çocuklar onun için hazırlıklar yapacaktı. Tabii hiç güvenesim gelmiyordu.

Jeongin de doğum gününü unutmuş gibiydi. Yarın olduğunu aklından çıkarmışdı. Aslında yarın da diyemezdik. Saat neredeyse on ikiydi.

Doğum günü için ailesinden izin almıştım. Gece full çocuklarla beraber evde vakit geçireceğimizi söylediğimde kabul etmişlerdi.

Eve geldiğimizde o cebinden anahtarı çıkarmıştı.

"Neden bu kadar geç geldik ki? Babam umarım kızmaz!"

"Kızmaz, kızmaz! Korkma sen ben hallederim!"

"Bugün bizde mi kalacaksın, ailenden izin aldın mı?"

Bana dönüp yönelttiği soruya kafa salladığımda gülümsedi.

"Çok iyi o zaman!"

Bir şey demediğim de önüne geri dönmüş ve kapıyı yavaşça açmıştı. İkimizde içeri girdiğimizde o merdivenlere doğru yönelmişti. Kolundan tutup onu durdurduğum da kaşlarını çattı.

"Odaya çıkmıyor muyuz?"

"Bir salona gidelim!"

"Niye Hyunjin manyak mısın?"

"Ne alakası var be?!"

"Saat olmuş gecenin on ikisi, annemler galiba yatmış. Biz ne yapıcaz salonda!"

"Sorgulama işte bir gel ya!"

Derin bir iç çektiğinde kolundan sıkıca tutmuştum. İkimiz beraber sessizce salona giderken gülümsedim. Surat ifadesini merak ediyordum.

Salona geldiğimizde ışığı yakmadan önce

"Al işte geldik, ne var salonda?" demişti. Işığı hızla açtığında gördüğü ve duyduğu şeyle yerinde zıplamıştı.

"İYİKİ DOĞDUN HAŞİN TİLKİ! İYİKİ DOĞDUN MİNNOŞ TİLKİ! İYİ Kİ DOĞDUN, İYİKİ DOĞDUN, MUTLU YILLAR SANA!!!"

"ANANI!" Jeongin korkuyla geri çekildiğinde çocuklar gülmeye başlamıştı. Sevgilim kaşlarını çatık bir şekilde onlara bakarken

"İyi ki doğdun sevgilim!" diye ekleyip kollarımı ona sarmıştım. O hâlâ yaşadığı şeyin şokunu atlatamamışken kollarını boynuma dolamıştı.

"Yeto ulan sizin sarılmanızı mı izleyeceğiz?!" Felix sinirle konuştuğunda geri çekilmiştim. Bir kolum onun beline sarılı kalırken

"Sevgilimize bile sarılamıyoruz!" diye mırıldanmıştım.

Biz onların yanına gittiğimizde hepsi tek tek doğum gününü kutlamıştı.

"Hepinize çok teşekkür ederim!"

I'm Stupid For Loving You / HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin