Uyarı!
• Olumsuz örnek oluşturabilecek unsurlar, madde kullanımı, cinsellik, şiddet, argo kullanımı vardır.
▪︎▪︎▪︎Bana söyleyeceklerini sabırla bekledim. Ancak bir yandan da bir şey demesini istemiyordum. Bir şey isteyecekti benden ve ben o isteyeceği şeyi yapabilir miydim bilmiyordum.
Her şeye sahip olan bir adam benden ne isteyebilirdi? Hayatım hayatının köşesinden bile geçmezdi. Buna rağmen benden ne isteyecekti?
"Benimle evleneceksin." Karşımda bacak bacak üzerine atmış olan adam rahatça konuşurken seçeneğimin olmamasından mıydı bu rahatlık, yoksa kişiliği bu şekilde miydi bilmiyorum ama çok saçma konuştuğu bir gerçekti.
"Anlamadım?" Dudaklarımdan dökülen sözcük onu sinirlendirmişe benziyordu.
"Bir lafı ikinci kez tekrar etmeyi sevmem. Ve bu sana sadece yapacağım ilk ve son ikaz! Benimle evleneceksin dedim!" Az öncesinden daha sert çıkan sesi beni ürküttü.
"Evlen mi?" Dudaklarımın arasından şaşkınca dökülen sözcüğü algılamam iki dakikayı buldu.
"Hayır! Kesinlikle seninle evlenmeyi kabul etmiyorum!" Üzerimdeki korku ve telaşla söylediğim sözden sonra yüzündeki ifade değişmeden ayağa kalktı.
"Sana bir seçenek sunmadım. Benimle evleneceksin dedim!" Dediğinde kaşlarımı çatıp karşılık verdim.
"Ben de hayır dedim!"
"Evleneceksin dedim!" Bir anda bağırarak evi ayağa kaldıran adam yerimden sıçramama sebep olurken beni koltuğa itti ve işaret parmağıyla tehdit edercesine konuştu.
"Benimle evleneceksin Mislina! Başka seçeneğin falan yok!" Öfke akan gözlerine bakarken ne beni ittiği umurumdaydı ne de söylediği sözler.
Umurumda olan tek şey gerçekten evlenirsem bu öfkeli adamla ne yapacağımdı.
☆☆☆☆☆
Merhabalar.
Farklı olacağına emin olduğum bir kurgu ile karşınızdayım. Başlamadan önce tanıtım kısmındaki uyarıyı dikkate alınız lütfen.En kısa sürede birinci bölümde görüşmek dileğiyle...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KECBAZ +18
Romance"Buradan kaçamazsın Mislina! Yuvandan kaçamazsın!" Arkamdan gelen sert ses beni korkuttu ama durmadım. Ağaçaların içerisinden geçerken bir çıkış arıyordum. Kahrolası bir çıkış! "Bırak beni lanet olası!" Diye bağırdım karşılık olarak. Aldığım nefes b...