...
"Uzun süre burada kalamayız. Hem arkadaşımda beni bekliyordur Kacchan."
"Ben sizle takılacağım. Arkadaşına kim olduğumu söyleme."Başımı onaylarca salladım. Tekrar üzerini giyinince lavabodan çıktık. Kaminari masada oturuyordu ve bizi gördüğü gibi ayaklanıp kaşlarını çattı. İç çekip yanına yürüdük....
Kocaman gülümseyip elimi enseme koydum.
"Ah, Kaminari. Gelmişsin."
"Sen nerdeydin?"Bir süre dik dik bakıp ardından Kacchan'ı gösterip "Onunla lavaboya gitmiştik. Kendisi arkadaşım."
Onu süzüp tip tip baktı.
"Ama en iyi arkadaşın benim...." bana bakışlarını çevirip "değil mi?"
"Eh, evet"
"İyi, aferin."Sandalyesine oturup bize yerlerimizi işaret etti.
"Otursanıza, metro mu bekliyorsunuz?"
"Eh..."İkimizde oturup Kaminari'nin kahvesini hüptürüşünü izliyorduk. Aklıma gelen şeyle konuşmaya başladım.
"Mina ve Sero neredelermiş Kaminari?"
"Mina'nın işleri çıkmış bu yüzden gelemeyecekmiş. Sero da tek gelmek istemediği için gelmeyecekmiş."
"Ama burada tek olmayacaktı ki."
"Evde oyun oynamak için saçma bahanelerinden biridir. Unuttun mu geçen seferde aynısını yapmıştı ve evde onu Genshin Impact oyunu karşısında uyuklarken bulmuştuk."
"Haha ne önemli işmiş ama."
"Raiden ile randevuya çıkma hayalleri kuran birinden büyük bir şey bekleme."Başımı sağa sola sallayıp gülümsedim. Kacchana bakıp
"İçmek istediğin bir şey var mı?"
"Susamışa mı benziyorum?"Kaminari kıkırdayıp alaycı sesle "o mont ve şapka ile serinlediğini düşünecek değil ya."
Kacchan masaya ellerini hızlıca koyup yerinde dikleşti
"Giyimime karışacak kadar üstün olduğunu kim söyledi acaba?"Kaminari onun yüzüne yaklaşıp "Giyimine karışmadım. Düşüncemi söyledim."
"Soran olmadı."Elimle oynayıp derin bir nefes verdim ve gergin anı bozmak için konu açmaya çalışmıştım.
"Heey! Kafe çıkışı bir yerlere gidelim mi?"
İkisi yerlerine geçip rahat bir şekilde oturmuşlardı. Kaminari gözünü Kacchandan ayırmayarak "Olur, eve gidelim."
"Hahah o anlamda dememiştim-"
"Onun ile gezeceğimi düşünmüyorsundur herhalde?"Kacchan kollarını göğüsünde birleştirip "senle gezmeye meraklı değilim sarı p*p*"
"SEN BANA NE DEDİN!?"Masaya ellerini vurup ayağa kalktı.
"K-Kaminari! Sakin ol..." yüzümü elimle kapatıp "herkes bize bakıyor.""Onların bakması sence umrumda mı?!"
Kacchan'ın yakasını tutup kendine çekti. "Lafını geri al züppe"Kacchan da ayağa kalkıp onun yakasını tuttu.
"Oh Tanrım..."
"Niye? Çok mu gerçekçi geldi?"
"Seni!-""Derhal kafemden çıkın! Burası boks maçı alanı değil!"
"Sus be karı!"Dükkân sahibi koşarak yanımıza gelmişti. Kacchana ve Kaminariye bağırmaya başlamıştı. Bu sırada Kacchan'ı sarsmışlardı ve şapkası ile gözlüğü düşmüştü.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
"Bunun için çok üzgünüm Kacchan."
"Boşversene. Sonuçta o aptal arkadaşın beni korumaya başlamıştı. Ne değişik biri ama."
"Aslında sizi tanısa sizle kavga etmezdi. Buna emin olabilirsiniz."Gözlüğünü gömleğinin köşesi ile temizleyip bana baktı.
"Benle sizli bizli konuşmana gerek yok Deku. Önemli biri değilim zaten."
Gözlüğünü gözüne takıp yavaş adımlarla yürümeye başladık. Elimle oynayıp zemine bakıyordum.
"Bence sen... Benim hayal dünyamı genişleten önemli birisin."
Bana baktığını hissetmiştim bu yüzden yanaklarım kızarıp ellerim ile daha çok oynamaya başlamıştım.
"S-Sen çizimlerim için ilham kaynağısın. Raplerinde kullandığın sözler, kliplerin, albümlerin..." durup gözlerine baktım. Gülümseyip bir adım ona yaklaştım.
"Ama bunlar dışında en büyük ilham kaynağım sensin."
Yüzüne uzanıp yanağına öpücük kondurdum.
"Daha sonra görüşürüz Kacchan."
Hızlı adımlarla yanından ayrılmıştım ve evime yol almıştım.
-