Sahnede benim şarkımı söylüyordu ve tek farkı slow bir şekilde söyleyip notalara eklediği hafif sözlerdi. Âdeta sahnede parlıyordu. Gözlerimi ondan alamıyordum. Bardağıma doldurulan şarabı aldım ve elimde karıştırır gibi hafif hafif hareket ettirdim. Büyük bir yudum alıp bardağı ıslanmış olan dudaklarımdan uzaklaştırdım.
Bakışlarımı Deku'dan ayırmadan konuşmaya başladım.
"Kirishima.."
"Hm?"
"Içtiğim şaraptan mı yoksa ondan saçılan hoş parlaklıktan mı sarhoşum? Söyle bana."
"İçki diyorum."
"Ne yani sahnede ki bu ışık beni iyi hissettirmeyecek mi?"
"Oo galiba kendine uygun birisini buldun sonunda."
"Evet.. Onu istiyorum."Bana dik dik bakışları eşliğinde bardağımda ki geriye kalan şarabı kafama diktim.
"Dostum, sarhoşken hiç kaba konuşmuyorsun. Buna sevinmeli miyim endişelenmeli miyim hiç bilmiyorum."
"Kes!"
"Tamamm~"Ellerini havaya kaldırıp teslim olur gibi bir hareket yaptı.
Yanımıza gelen garson barmen ile konuşmaya başladı.
"2 en ağırından şarap istiyorlar."
"Anlaşılan geceyi iyi unutmak istiyorlar."Barmen içki şişelerini eline alıp şov yapmaya başladı. Garsona baktığım gibi şok oldum.
"Lan! Sarı pipi!"
"Ha- Ha!?"
"Ne işin var lan burada!?"
"Garsonum kör müsün?!""Bakugo sakin ol! Bu kim?"
"Sahnede gördüğün kişinin arkadaşı."
"Ee?"
"Bu sarı şerefsiz ile kavga ettik ve az kalsın dükkandan atılıyordum."
"Uh-"
"Sen bana bulaşmasaydın olmayacaktı!"
"Ne alakası var be!?"Barmen şarapları doldurduktan sonra hızla yanımıza geldi.
"Hey hey! Sakin olun! Kavga etmeye geldiyseniz burada etmenizi tavsiye etmem."
"Sen ne karışıyorsun be!?"
"Çünkü benim abimin mekanı ve en ufak işte kovma hakkına sahibim! Lütfen sakin olun."Sarı şerefsize tip tip baktım.
"Şey, kusura bakma. Bakugo biraz sinirli biridir."
"Bilmez miyim?- A bir dakika! Sen!"Bir anda yerinde hoplayıp zıplamaya başladı.
"Sen Kirishima Eijirou'sun!"
Hızlıca boktan saçının ellerini avcuna aldı.
"Konserde beni fark ettin mi? En ön sıralardaydım ve o bateri çalışın harikaydı! En büyük hayranınım! Lütfen evlenelim!"
"Ne..?"Boktan saçlı kıpkırmızı kesilmişti.
"Aşkınızı sonra yaşayın mallar!"
"Bakugo haklı. Müşteriler bekliyor Kaminari."İçkilerin bulunduğu tepsiyi tek elle tutup Kirishimaya göz kırparak yanımızdan ayrıldı.
"Numarasını istersen vereyim Kirishima"
Diyerek bir kağıdı ona uzattı.
"Woah! Olur!"
"Uh-"Onlar konuşmalarını sürdürürken tekrar Deku'ya odaklandım. Çok güzeldi, çok güzel sesi vardı, çok güzel bir vücudu ve mimikleri vardı. Onun her şeyi çok güzel...
Şarkıyı sonlandırıp sahne arkasına geçtiğini gördüm. Kirishima'yı barmen ile yalnız bırakıp hızla oraya gittim. Bir kaç oda kapı karşıma çıktı. Birisi süslü ve üzerinde 'Midoriya İzuku' yazılıydı. Oraya geçip kapıyı hızla açtım. Ancak hiç ummadığım bir sahne ile karşılaşmıştım.
Gömleğini belinden indirmiş ve üst tarafı tamamen çıplak bir şekilde yakalamıştım. Yanaklarım kızara bezere bakışlarımı ondan kaçırmadan konuşmaya başladım.
"..Kapıyı neden kilitlemiyorsun ki!?"
"A-Aniden gireceğini nereden bileyim!?"
"Herneyse...!"Kapıyı kapatıp içeri girdim. Ona yaklaşıp omuzlarını tuttum.
"Ne yapıyorsun Kacchan?..."
"Benim ajansıma katıl!"
"Ne..?"
"Benim ajansıma katıl. Sesini bu barlarda yorma."
"Neden böyle bir şey yapayım ki?"
"Çünkü fakirsin."
"Nereden çıkardın?"
"Sahnede insanların rüşvet diye verdiği paraları patrona vermek zorundasınız ve bu sizin sinirinizi bozuyor. Bu nedenle verilen rüşvetleri saklayıp patrona verilenin çok az bir miktarını teslim ediyorsunuz. Sence mikrofona yerleştirir gibi yapıp koluna sıvıştırdığın 5 doları görmedim mi?"Âdeta şok olmuş gibi baktı.
"Nasıl anladın? Yani... nasıl fark ettin...?"
"Benden hiç bir şey kaçmaz Deku."Utanıp yüzünü döndürdü. Ellerime bakıp tekrar gözlerime naif bir bakış attı.
"Bacağını oradan çeker misin Kacchan? Rahatsız edici.. "
Farkında olmadan onu sandalyeye dayamış ve araya almıştım. Bacağımda hiç doğru bir pozisyonda değildi. Biri görse yalnış anlayacaktı.
Hemen geri çekilip boğazımı temizledim.
"Eee.. teklifimi kabul ediyor musun Deku?"
"Bunu düşüneceğim."
"Düşün ve sende olan numaramdan mesaj at."
"Tamam."İkimizde birbirimize uzun uzun baktık. Hint dizilerine taş çıkartırız.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^