Üzerime bol salaş bir turuncu sweet-shirt ve altıma zincirli bol siyah bir pantolon giymiştim. Uzun-ince bir küpe takıp ellerime parmaksız eldiven takmış, converse turuncu beyaz ayakkabımı giymiştim. Oldukça salaş ve hiphopçu gibiydim. Ama çok sevdiğim bir tarz olduğu için bu şekilde konsere gideceğim.
Denki ile konsere gitmek üzere erkenden yola çıkmıştık ve konserin başlamasına on dakika kala konser alanına gelmiştik.
Önlerden yer kapmış ve Kacchan'ın çıkmasını beklemeye başlamıştık.
"En önden yer kaptık. Artık rahat rahat Bakugo'ya göz kırparsın."
"Denki sende abartma! Bunu yapamam!"
"Ama onu yanağından öpmeyi biliyorsun."Kızarmıştım ve şaşırarak "Sen bunu nereden biliyorsun!?"
"Ben her şeyi bilirim." Yandan yandan sırıtıp omzuma patpatladı.Yüzüme rüzgar attığım sıra kısa sürede konser alanının dolup taştığını fark etmiştim.
"Woa! Ne çok insan gelmiş."
"Normal, Bakugo çok ünlü bir rapçi."
"Sağol ya, hiç bilmiyordum"
"Bilsen bile farkında gibi görünmüyorsun."
"Ha ha"Biz tartışırken sahneden sesler gelmeye ve beyaz dumanlar çıkmaya başlamıştı. Flaşlar sahneye döndüğü sıra sahnedeki dev televizyonda rap şarkısında ki video gösteriliyordu. İlk başta bas gitarist Todoroki sahneye çıkmıştı, ardından yeni baterist Kirishima ve kız bas gitarcı Jiro sahnedeydi.
Kaminari, Kirishimayı görüp omzunu pataklamaya başlamıştı.
"Kirishima! Ev boş!-"
"Oha Kaminari-"En son sahnede bir konuşma yapıldı ve Bakugo şekilli şukullu bir şekilde sahneye çıktı. Tüm sahne ışıkları onun üzerine verilip şarkıya başlaması için komut verilmişti.
______.______.______.______._______
"Konser çok iyiydi!"
Sesi çığlık atmaktan kısılan Denki'ye bakıp başımı sağa sola salladım.
"Ah ah, keşke o kadar bağırmasaydın."
Aklıma gelen düşünce ile Denki'yi sarstım.
"Hadi Kacchan'ın yanına gidelim!"
Kolundan tutup sahne arkasına koşturmaya başladım. Tam onun karavanına yaklaşmışken iki tane iri yapılı, kaslı, siyah kıyafetli korumalar geçmemizi engellemişti.
"Geçemezsiniz"
"Ama o benim arkadaşım"
"Olmaz."
"Hadi ama, bu kadar kaba olmayın!"Bizi iteklemişleri ve dengemi tutamayıp göt üstü toprağa gömülmüştüm.
"Ah! Hey!-"
"Bizi uğraştırmayın."Zorla zor ayağa kalkıp üzerimi sirkeledim. Denki koluma girerek dengede durmamı sağladı. Kulağıma eğilip fısıldandı.
"Eğer biraz daha söylenirsek pestilimizi yapacaklar."
Kaşlarımı çatıp kolumu hızlıca çektim ve iki adamın üstüne yürüyüp "O benim arkadaşım dedim! Ne demek giremezsin!? Siz kimsiniz ki!?"
"HEY!"
Gelen sesle hepimiz sesin geldiği yöne baktık. Kacchan yorgun ve bir o kadar da dağılmış bakışlarla bize bakıyordu. Sallana sallana yanımıza gelip üzerimizde gözünü gezdirdi. Elinde bir şişe içki havada sallayarak.
"Bırakın gelsinler"
Güvenlikler kenara çekildiği gibi karavana girdik.
İçerisi dışarıdan göründüğünden daha geniş ve güzeldi. Kaccahn makyaj masasının önündeki sandalyeye oturup hemen karşısında ki sandalyeleri işaret etti.
"Oturun salaklar. Davet mi bekliyorsunuz?"
Elindeki içkiden bir yudum alıp masasına bıraktı. Ufak bir inleme sesi çıkarıp başını geriye doğru uzandırdı.
"Bugün sahnede çok iyiydin Kacchan. Sana daha da hayran kaldım!"
Boğazından önü açık olan gömleğinin altına doğru teri aktı. Tekrardan bana bakıp baştan aşağı süzdü ve alt dudağını yalayıp zil zurna sarhoş halde gülmeye başladı.
"Ahaha evet, evet. İyiyimdir..."
"...eh. Diğer konserine gelmek için sabırsızlanıyorum."
"O konserdede böyle karavanımı mı basacaksınız."
"Biz arkadaşız sonuçta..."Kıkırdayıp boynundan akan terleri sildi.
"Hayır, sadece beni koruyan iki enayisiniz.."
Durumu anladığımız için Kaminari ile birbirimize baktık.
"Bence sen bugün dinlen Kacchan. Daha sonra sana mesaj atarım..."
"Sus be! Daha yeni geldin...Daha senle işim var!"
"Ne? Ne işi?"Sandalyeden kalkıp yanıma geldi ve saçımı tutup yüzüne baktırdı. Tedirgindim ancak aynı zamanda bu ateşli duruşu yüzünden de utanmadan edemiyordum.
"Sesin güzel mi?..."
"Eh, bilmiyorum.."
"Yarın saat 7 gibi evinin önüne gelip seni alacağım. Bir yere gideceğiz."Dudaklarıma eğilip uzunca öptü ve elini boynumda gezdirip dudaklarımdan ayrıldı.
"Bekliyorum..."
Sandalyesine tekrar oturup rahat bir biçimde bacaklarını açarak oturdu ve başını tekrardan geriye yasladı.
O anın şoku ile kalakalmıştım. Üstelik öpmesi yetmiyormuş gibi çok ateşli şekilde önümde duruyor ve utançtan ne yaparım bilemiyorum.
"T-Ta...Tamam..."
Elim ayağım titreye titreye Kaminari'ye yaslanarak karavandan çıktık. Utançtan kıpkırmızı kesildiğini ve bedenimin her yanının yandığını hissedebiliyordum.
_______._______.________.______Of of... 👁👄👁