'
"Takım elbisemin papyonunu yapamadım. Yardım eder misin Shindou?"
"Oh tabiki Denki!"Arkasına geçip papyonu boynuna koyup arkasından bağladı.
"Oldu~"
Ellerini beline koyup gözlerini kapatarak sırıttı. Denki ayna karşısına geçip papyona baktı.
"Vayy! Sağol Shindo."
"Rica ederim Denki. Hadi elini çabuk tut. Bir çok müşteri seni bekliyor. Kirishima, sende benle gel birlikte sohbet ederiz."Başımı onaylarca sallayıp onunla birlikte ilerledim.
"Bateri durumun ne oldu Kirishima?"
"Bateri durumu? Ha çalışma işini soruyorsun."Başını evet anlamında salladı.
"Eskisinden daha iyiyim. Sadece şu sıralar oldukça motivasyonum düşük."
"Hm? Neden?"
"Bilmiyorum.."
"Kaminariden dolayı mı?"
"Tabikide hayır! Sadece biliyorsun.. popüleritemiz azalıyor ve haberlerde hep kötü gösteriliyoruz.."
"Anladım.."Barmen tezgahı'nın önündeki sandalyeye oturup kolumu tezgaha koydum. Shindou bir şişeyi eline aldı.
"Dostum, kafa dağıtmaya ihtiyacınız var."
"Nasıl yani?.."
"Ne bileyim? Eğlendiğiniz şeyleri yapma vaktiniz geldi. Biraz izin alın ve müzik hakkında fazla bir şey düşünmeyin. Hem Bakugo hakkında bu sabah duyduğum haberler hiç iyi değil."
"Ne haberi?"
"Bugün Midoriya ile ses kayıt için şirkete gitmişler. Ses kayıtta gösterdiği performans berbatmış."
"Ne?.."
"Sesi tiz ve cılızlaşmış dediler bugün ziyarete geldiklerinde."
"Kimler?"
"Şirkette ki ses kayıt uzmanları."
"Ama Bakugo gayet iyi.."
"Sanmıyorum.. bana sesini dinletip alay bile ettiler diyebilirim. Gerçekten sesi zayıflamıştı. Tekrardan eski halini alabilir mi hiç emin değilim."Şişeyi açıp tepsideki bardaklara hızlı hızlı doldurdu. Tekrar bana bakıp konuşmaya devam etti.
"Bakugo gerçekten çok fazla alkol kullandığı hakkında dedikodular dolaşmaya başladı. Üstelik ekibiniz hakkında da pek iyi şeyler söylemiyorlardı. Jiro'nun anksiyetesi tutmuş, Todoroki daddy issuesmiş, sen baskıcı bir ailedeymişsin, Bakugo hakkında da denmedik şey bırakmadılar zaten."
"Ve sende buna izin mi verdin!?"
"Dostum zil zurna sarhoşlardı. En ufak laflarına engel olsam patronum beni işimden ederdi. Ne gibi bir şey yapmamı bekliyorsun?"
"Sende onlarla düşüncedesin ve bizi ezikleme peşindesin değil mi? Üstelik bu işi de sadece popülerite uğruna yapıyorsun. İyi rolünü oynayıp bir çok insanı bizde olduğu gibi kandırıyorsun! Sence farkında değil miyim sanıyorsun Shindou? Kaminari'nin gözünü de böyle boyadın değil mi? İyi bir barmen, popüleritesi yüksek çekici ve herkesin ilgisini çeken sadakatli biri.. Dostum sen rezilsin. Üstelik sen bu işi memnun olduğun için değil, sadece zengin arkadaşlar edinebilmek için yapıyorsun. Yanılıyor muyum?"