Odadan çıkmış ve kafeterya ya geçmiştik. İkimize kahve almaya gittiği sırada internette gezinip en son haberlere bakıyordum. Bakugo bu bir aydır gündemde olan bir müzisyen ve bu yüzden ana sayfa haberlerim genellikle onun ile dolu oluyor. Ancak şuan onun hakkında gördüğüm haber ile duraksadım ve şaşkınlıkla okumaya başladım.
"Ünlü Raper Alkolik Mi?
Son zamanlarda konserlerinde çok sayıda içki içtiği görülen Katsuki Bakugo gündem oldu! Karavanında çok sayıda boş içki şişesi görülen Katsuki Bakugo sahnede sarhoş bir halde konser vermekle birlikte çok sayıda içki sipariş ettiği görüldü. Karavan çöp kovasından çekilen görüntüler şok ediciydi. 5 adet içki şişesi tamamen boş halde bulundu!""Bu ne tür bir magazin haberi böyle?"
Yanıma iki adet kahve ile gelen Bakugo ile bakışlarımı ona çevirdim.
"Şu saçma magazin haberlerini bırakta getirdiğim kahveni iç."
"A-Ah.. teşekkürler"Karşıma oturup bir kahveyi önüme koydu. Sandalyede biraz yayılıp bana baktı.
"Ne demiş bari?"
"Şey, senin hakkında zırvalamışlar boşver."
"Şaşırmadım. Kesin bu seferde RJ hakkında bir şeyler zırvaladılar."
"Hahah seni geçemez zaten o."
"Hah biliyorum."
"Sadece seni kötülüyorlar."
"Magazinler zaten sadece bunun için var Deku. Seni çürütmeye çalışırlar. Sıçmanı bile haber ederler. İbrahim Tatlıses'e 'Vakum' takma ismi bile verildi."
"Ürkütücü ama doğru..."Yani ünlülerin en özel anları bile haber ediliyorsa bu Kacchan'ın alkolik olduğunu da mı doğruluyor?
İç çektim ve sessizliği bozdum.
"Kacchan..."Elimle oynayıp gözlerine baktım.
"Ha?"
"Sen alkolik misin?"Bir süre sessizlik oldu ve yerinde dikleşip bana tip tip baktı. Biraz yüzüme eğilip
"Ne demeye çalışıyorsun?"
"Yani alkol bağımlısı..."
"Ne yani alkolü biraz kaçırmam bağımlılık mı sayılıyor? Ne yani üç beş bardak içmem kime zarar ki?!"Sinirden sesi yükselmişti ve irkilmiştim.
"K-Kacchan... ben öyle demedim-"
"Bana alkolik dedin Deku!"
"Hayır, sadece sordum! Sakin ol-"Bana sinirli sinirli bakıp biraz süzdü.
"Tch-"
Kollarını birbirine göğüs hizzasında birleştirip etrafına bakındı. Eğer konuyu değiştirmezsem olay büyük bir hal alacak ve benle iletişimini kesecektir.
"Ee.. tam olarak sesimi ne için kayıt ettiniz Kacchan?"
"Sesinin iyi olup olmadığını kontrol etmek için kayıt ettirmeye geldim Deku."
"Sesim pek güzel değil ama"
"Sen aptal mısın yoksa rol mü kesiyorsun Deku?"Anlamamışça ona baktım.
"Sesin gayet iyi ama benimkinden kötü. Kendin hakkında düşündüğün şeye bir bak."
Göz devirip önündeki kahvesini yudumladı. Gözlerim parlayarak ona baktım. Ellerim ile ağzımı kapatıp sevinç çığlıkları attım.
"Hayranı olduğum kişi beni övdü!"
"Hemen de şımarma Deku."Mutluluktan gözümde şelale akıta akıta günün yarısını bu konuşmalarla geçirdik. Kacchan hakkında yayılan "alkolik" haberi ne kadar doğru bilemem ancak dün gece zil zurna sarhoş olduğu doğruydu. Gerçi herkes illaki bir kez de olsa alkolü kaçırabilir. Bu onların alkolik olduğunu göstermez. Kacchan'ın dediği gibi sadece zırvalamışlar.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
"Videonu paylaştık ve daha yarım saattir yayımda olmasına rağmen beğeni sayısı dudak uçuklatıyor. Şuna bir bak..."
Eli ile bir yorumu işaret etti.
"...'Gündemde yeni bir şarkıcı olduğunu bilmiyordum. Bu da kim böyle?' Demiş birisi."
Utançtan yanaklarım kızara bezere dediklerini dinliyordum. Bu kadar övgü bana bile fazlaydı.
"Yakında şarkıcı olmaya hazır ol. Konserler, klipler, albümler... sende gelecek var dostum. Üstelik hayranı olduğun bu gevşek adam sayesinde" diyerek odanın dışında telefonu ile konuşan Kacchan'ı gösterdi.
Anlamamışça ona baktım. "Gevşek?"
"Pek dışarı bir bilgi sızmıyor onun hakkında. Bu yüzden bu kadar fanı var. Bir de öğrenseler düşüşü çok trajik olurdu."
"Ne yaptı ki?..."
"Söylemesek daha iyi"
"Bence sadece kuruntu yapıyorsunuz. O öyle biri değil."
"Dostum, onu bir kaç günde tanıyamazsın. Her neyse..."Bilgisayara tekrar dönüp sayfayı sürekli yenileyip yorumları okumaya döndü.
Sadece Bakugo'nun kariyerini kıskanıyor başka bir şey değil...
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^