'
Bağımlılık hissi sadece nesnelere mi hissedilirdi? Bir insan bir başka canlıya bağımlı olur mu? Bağımlılık diye bir şey gerçekten var mı? Yoksa bir insan sadece haddinden çok fazla sevdiği için bir hakaret olarak söylenmiş bir kelime miydi bu? Ya da bir başkasının sevdiğinden daha fazla sevdiği için mi bağımlı denir? Bir kişi haddinden fazla seviyorsa bu onun suçu mu olur?Bağımlılık hakkında sorulacak daha çok soru olsa da verilebilecek bir cevap yoktur. Sadece bağımlı demek için bağımlı deriz. Evet, gerçekten çok sevdiği ve asla bırakamayacağı bir şey olsa da bağımlı adeta bir hakaret gibidir o kişiye. Çünkü sever ve bunun kötü bir şey olup olmadığını bile düşünmez. Bakugo alkol bağımlısı ve bu onun merakı ile başlayıp o içeceği çok sevmesi ile devam ediyor. Onun başlama sebebi asla depresyon olmamıştı. Onun başlama sebebi sadece merak ettiği içindi. Bir başka bağımlılık daha elde edinmişti kendine. Bu bağımlılıkta ona bayılıyordu. İkisi bir olunca gün ışığının daha yetişmemiş olan çileklerin yeşil salkımlarına vurduğu ışıklar gibi oluyorlardı. O ışıklar salkımlara güç veriyordu.
--
Midoriya
.
"Bu mekanı nereden buldun Kacchan? Çok rahat ve huzurlu!"
"Balayı mekanlarını inceledim Deku ve böyle bir yer tuttum."
"Ama.. biz evli değiliz Kacchan?"
"Yinede çıktığımız gerçeğini kimse değiştiremez."
"Haklısın.."Odanın kapısından içeri girmem ile yatağın üzerindeki çevresi gülle süslenmiş havludan kuğuları görmem ile Kacchan'a bakışlarımı sundum.
"Balayı mekanı sonuçta Deku. Çok normal.."
"Hehe... Doğru.."
Bavulu köşeye bırakıp yatağın köşesine oturup çekmeceyi kurcalamaya başladım. İçerisinden çeşitli bilmediğim eşyalar ve bir kaç sabun çıkmıştı. Ayaklanıp banyoyu kontrol etmeye gittim. Oldukça geniş bir küveti ve küvetin hemen karşısında bir duşakabini vardı.
"Fena değilmiş.."
Odaya geri dönüp kuğuları bozmadan yatağa uzandım. Esneyip kollarımı havaya kaldırdım. Bakışlarımı Kacchan'a çevirdim. T-shirtünü üzerinden sıyırıp üstüme fırlattı. Üzerime doğru gelerek belindeki kemere elini götürdü. Şok içindeki bakışlarımı bozmadan bağırmaya başladım.