4.Bölüm : Aşk Diye Bir Şey Yok. Yine De,

120 16 6
                                    

Her şey çok normal ve yolunda gibi okul formamı giyip okulda gitmek için servise bindim. Onu görmemiş gibi yapmak en iyisiydi ama ona sorulacak da çok büyük bir hesabım vardı.

Sınıfa girdiğimde Taehyung'u sırama oturmuş ve Tzuyu'yi de masaya oturmuş Taehyung'a kur yaparken görmeyi beklemiyordum. Jennie yanıma gelirken onu es geçip sırama gittim hızla.

"Sıramda ne işin var?" Diye soruverdim birden.

"Ah, Lalisa Manobal yanlışlıkla sırana mı oturmuş benim biricik sevgilim?" Dedi sırıtarak Tzuyu.

"Biricik sevgiline söyle sıramdan kalktın Tzuyu, sende masadan kalkarsan güzel olur. Biz oraya kitaplarımızı koymayı tercih ediyoruz." Dedim gülümseyerek. Taehyung'a bu süre zarfında h bakmamıştım. Taehyung sessizce ayağa kalktı ve sıramın hizasındaki yan sırada oturdu, Tzuyu'de masadan inip "biricik sevgilisinin" yanına gitti. Sırama çantamı bırakıp sınıf kapısının önünde beni bekleyen Jennie'nin yanına doğru ilerledim.

"Lisa ne yaptın öyle! Ben onun karşısında böyle olacağını bilemezdim!" Dedi heyecanla Jennie.

"Eski Lisa olmadığımı anlaması gerekirdi ki, ben ona bir şey kanıtlamaya çalışmıyorum zaten." Ders'in başlamasına zaman olduğu için kantine indik ve bir kaç atıştırmalık alıp oturduk.

"Bence V gerçekten Tzuyu'yi sevmiyor! Ona hiç bakmadı ve sadece sana baktı ama sen ona hiç bakmadın bile Lisa! Ama en iyisini yaptın!"

"Ona böyle seslenme Jen! Kimsenin bilmesini istemiyorum bu özel biliyorsun ve o umrumda bile değil."

"Seyong buraya geliyor." Evet bir de Seyong olayı var, Tzuyu'nin aldattığı "eski" sevgilisi. İzin almadan yanımdaki sandalyeye oturdu ve elini sandalyenin üzerine koyup gözlerini gözlerime dikti.

"Lisa seninle acil konuşmamız gerek! Tzuyu ile anlaşamadığını biliyorum ve galiba Tae ile geçmişiniz var-"

"Ne? Sen bunu kimden duydun?" Dedim kaşlarım çatışarak. Jennie ve ben dışında okuldaki kimse bilmiyordu. Bir de Tae tabii ki.

"Yani aranızda bir şeyler yaşandı öyle mi?"

"Kimden duydun dedim!"

"Of öyle Tzuyu'den duydum, sizi mi ne araştırmış ama önemli olan bu değil. Bizim birlik olup Tzuyu ve Tae'den intikam almamız gerek! O beni aldatamaz tamam mı? Onu pişman etmeliyim!"

"Bak ne istersen yap ama beni karıştırma tamam mı? Benim kimseden alınacak bir intikamım yok." Lisa kararında kesindi.

*

"Ne düşünüyorsun?" Okul bahçesinde oturmuş düşünüyordum. Jennie de yanımdaydı elbette.

"Ben onu çok sevmiştim Jen, o da beni sevmiştir değil mi? Yani, umarım sevmiştir."

"Evet, yavaş yavaş dökülmeni bekledim ama bu biraz hızlı oldu." İleride oturan Tae'ye bakmamaya çalışıyordum. "O seni sevdi Lisa, gerçekten sevdi ama şu an konumuz bu değil. Sen onu hâlâ seviyor musun?"

Derin bir düşünceye daldı Lisa. Seviyor muydu? İntikam mı almak istiyordu? Nefret mi ediyordu? Tüm bunları söylemek için doğru zaman şimdi mi?

"Boşversen'e o beni artık ilgilendirmiyor, sadece ona soracak bir hesabım var o kadar."

*

Aynı park'a geldi Lisa. Tae ile ilk tanıştıkları yere. Birlikte sarhoş olup saçma espri yapıp güldükleri ve Tae'nin kokusunu doya doya içine çektiği ve her şeyin başladığı o gün'e döndü.

Tae ona söz vermişti, sevdiği kıza onu bırakmayacağına ve kokusunu başka birinin üzerine sinmemesine dair.
Ne kadar aptalmışım diye düşündü Lisa, tüm söylediklerine sebepsizce inanmıştı. Halbuki Lisa sadıktı, ilk kez aşık olmasına rağmen ilişkisine dair çok çabalamıştı. Ve şunu unutmayın ki, hayat yorulduğunuzda dinlenmeniz için hiç bir zaman izin vermez.

"Seni görmeyeli o kadar uzun zaman oldu ki, çok özledim seni. Bugün ilk tanıştığımız parka geldim, sensiz her şey bomboş. Yaşadığımız her şeyin anısı gözlerimin önünde. Gözlerim seni arıyor lâkin biliyorum ki hiç gelmeyeceksin."

Diye yazıp devam etti Lisa.

"Hep kendimi seni göreceğim güne hazırlamıştım, her acı çektiğimde kendime bunu hatırlattım. Ondan hesap soracak ve benden özür dilemesini izleyecektim ancak hiçbir şey planladığım gibi olmadı. Uğruna yıllarımı heba ettiğim adam bir başkasını sevmiş, bir başkasına bana söylediklerini söyler olmuş."

Geçmişini unutup, hayatına devam et dedin bugün bana.

Geçmişi unutmak kolay mı Taehyung?
Geçmişi unut, yaranı deşme dedin.
Belki kendine göre haklısın ama bana göre çok yanlışsın. Hemde çok.

Sana aşık olduğum için özür dilerim Taehyung ancak bu benim elimde değildi. Eğer elimde olsaydı emin ol sana aşık olmayı seçmezdim.

Her gün ama her gün seni sevgilinle görmekten yoruldum. Tuvalette saatlerce ağlamaktan da yoruldum.

Neden bir aşk uğruna ölmek istiyorum ki? Sadece seni unutup hayatıma devam etmek istiyorum. Sen mutlu olurken benim mutsuz olmam saçmalık değil mi?

Biraz hüzün taşıyorum içimde biraz sevgi.
Bendeki kalp sende olsa inan taşıyamazdın Taehyung.
Ağır gelirdi sana.
Senin gibi umursamaz birine çok ama çok ağır gelirdi.


Tzuyu çuvi diye okunuyor ve çuvi'yi olarak yaptım yani Tzuyu'yi. Ki benim Tzuyu'ye karşı bir nefretim yok aksine biasım, bu yüzden ön yargılı olmayın teşekkürler.

Ve Tae, Lisa kısa yüzleşmesi diğer bölümde. Okuduğunuz için teşekkür ederim 💜

snowdrop • taeliceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin