Jennie karşı komşusunun çocuğuna aşık olmuş ve bilgisayarını direkt olarak ona götürüp kendisinin aldığını söylemişti. Bu en doğru karar mıydı? Tartışılır.
Peki ya Lisa, onun durumu hepsinden daha karışık.
Bazen tüm hayallerimiz biter, bittiği anda yıkılırız ve bir daha ayağa kalkamayacağımızı düşünürüz. Onun üstüne ümit ettiğimiz her şey bir anda yok olur.
Ümitlerimi, hayallerimiz ve umutlarımız bir anda yok olur.Ben mucizeler yerine kadere inanırım. Her şeyi mucizeye bağlayacaksak neden yaşıyoruz ki?
Yaşadıklarımızdan ötürü benden özür diledin. Hayatımın en güzel günü için pişman olduğunu söyledin.
Bugün çok kötü oldum. Okulda yanıma gelip pişman olduğunu söylediğin an.
Yıkıldım, ezildim sanki bir tuğlanın altında. Nefesim daraldı ve yapacak hiçbir şeyim yoktu.
Ben mutsuzum çünkü sende mutsuzsun.
Bomboşum, karanlık ve içime kapanığım.Bakılırsa yaşıyorum ama yaşamıyorum aslında.
Eğer karşıma geçip tüm gerçekleri yüzüme vursaydın yine de böyle hisseder miydim? Yoksa senden vazgeçer miydim?
Ardımda sana bir mektup bırakıp bu dünyadan gitsem bencillik etmiş olur muyum?
Şu an bile yaşadığımı hissedemiyorum Taehyung.
İnsan bazen kendine bile sığamaz, deniz olup kendini aşmak ister. Belkide de kavuşmak için dağları aşmak gerekir, seni seviyorum demek için görmek mi gerekir? Kelimelerin bittiği yerde o mu devam ettirmeli sözleri? Yaşamın getirdikleri ruhu sarhoş eder, ardından kalbe dökülür, kalpten de dile.
+82**********
merhaba lisa rahatsız ettiğim için özür dilerim, bana ders notlarını atabilir misin?
Telefonuma bildirim gelmesi ile kaşlarım çatılmıştı, kimdi ki?
lisa
kim olduğunu bilmiyorum, numaran kayıtlı değil?
+82**********
oh, tae ben. Eğer notları atarsan mutlu olurum. Ve de numaramı kaydedersen.
lisa
*ekran görüntüsü x40
+82**********
çok teşekkür ederiiimm
Ardından hiçbir şey yazmak gereği duymamıştı Lisa. Ne yazmalıydı ki? Bu doğru muydu gerçekten? Yaşadığı onca şeyden sonra.
6 saat sonra;
04.30tae
lisa evine geliyorum, lütfen beni tersleme olur mu?
seni çok özledim kokunu, sesini, beni sarhoş eden güzelliğini, seni öpüşümü, her defasında beni motive etmeni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
snowdrop • taelice
Hayran Kurgu"Ve sonra bir kitap yazılır, dünya değişir" dünyanızı değiştirmeyi amaçlayan bir kitap. Lisa'yı terk edip giden Tae, Lisa'nın okuluna ve hatta sınıfına nakil olur. İki eski aşık tekrar barışabilecek mi? Böyle bir dünya'da hemde? Hayatta yalnız olan...