Seni ve beni o kadar sorgulamıştım ki. Sen gittikten sonra kendime hep sorular sordum. Biz bu muyduk? Biz neydik? Biz birbirimizi keşfetmeden ikimizi mi keşfetmeye çalıştık?
Senin ardından bizde kayboldum ama sonra gördüm ki insan ilk önce kendini keşfetmeli. Sonra biz olmayı denenmelidir.
Ve şimdi aşık olduğum gözlerinde kayboluyorum. Hayatım boyunca başkasına bakmayan ve bakmayacak bu gözler.
"Tae yaşadığımızı kimseye söylemeyeceksin tamam mı?" Lisa tekrar uyardı Taehyung'u.
"Tamam dedim ya Lisa, yaşadıklarımızı kimse bilmeyecek. Neden söyleyeyim ki? Bu güzel an'ı kimseye söylemem."
"Tae bu hiç doğru değildi, bunu yaşanmamış gibi yapsak daha doğru olur. Sonuçta senin sevgilin-"
"Bunu söyleyip durma Lisa, ayrıca yaşadığımızı unutamayacağım ve unutmakta istemiyorum. Ayrıca sende Chanyeol ile birlikte değil misin?"
"Ne? Tae gerçekten saçmalamaya başladın! Chanyeol sadece arkadaşım ama aksi olsa bile seni ilgilendirmezdi." Tae ve Lisa konuşmalarından sonra restoranda geri dönmüştü.
"Ooo, neredesiniz siz ya?" Jin'in söylediği ile Lisa aslında önce birbirinin ardından ise diğerinin gitmesi gerektiği düşüncesini hatırlamıştı.
"Biz öyle karşılaştık, sonra da birlikte gelelim dedik." Dedi Lisa yalancı bir şekilde gülümseyerek.
"Evet, öyle oldu. Hava karanlık olmaya başladı ve Lisa'yı yalnız bırakmak istemedim." Diyerek Lisa'ya destek oldu Taehyung. Ardından ise BamBam'in evine gittiler ve herkes bir yere yığılıp kaldı.
"Eee, burayı beğendiniz mi bakalım?" Diyerek sordu BamBam.
"Çok beğendik! Çok güzel ve rahatlatıcı bir yer." Gülümseyerek söyledi Jennie. BamBam ise memnun olmuş bir şekilde gülümsedi.
"BamBam burada yalnız olmak zor değil mi? Yani sevdiğin biri yok mu yanında?" Namjoon merakla sordu.
"Aslında vardı, eskiden aynı evde kaldığımız oda arkadaşım Sehun. Birlikte işletiyorduk ama sonra aksilikler oldu ve o buradan gitmek zorunda kaldı." Diyerek açıklama yaptı.
"Oh, anladım. Olsun yine de burası çok hoş bir yer." Dedi Namjoon.
"Ömrüm boyunca burada kalabilirim." Dedi Jisoo.
"Lisaa senin sayende buraya geldik! BamBam arkadaşın olduğu için çok şanslısın!" Rośe Lisa'nın omzuna hafif bir yumruk atarak konuştu.
"Hey, acıdı! Ayrıca artık BamBam sizin de arkadaşınız." BamBam'de onay verdi.
Ardından herkes yataklarına yerleştiler ve uyumaya başladılar. Taa ki Rośe'nin çığlığı ile uykularından uyanmışlardı.
"BÖCEK! İMDAT BÖCEK! BENİ YİYECEK!" Rośe'nin yanına koştu Jisoo. Sakin olmasını söyledi ama nafile. Diğer odadan kızların kaldığı odaya geldiler Yoongi ve Jin.
"Kızlar odadan çıkın biz hallederiz." Arkalarından gelen Hoseok ise bir çığlık patlatmıştı.
"KOCAMAN! İNANAMIYORUM! ALIN ONU ORADAN!"
"Hoseok sakin ol, Yoongi oppam halleder!" Dedi Lisa güven verirken. Bunu duyan Tae ise odaya daldı ve bir bez yardımıyla böceği oradan aldı ve camdan aşağı attı. Lisa'ya ters bir bakış attı ve oradan ayrıldı.
"Ah, şu çocuğa bak! Artistlik yapmak için neler yapıyor böyle!" Dedi Yoongi Tae'nin arkasından.
"Erkekliğini birilerine kanıtlamaya çalışıyor! Ayrıca bu çocuk son günlerde neden tuhaf?" Dedi Namjoon tek kaşını kaldırdıktan sonra.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
snowdrop • taelice
Fiksi Penggemar"Ve sonra bir kitap yazılır, dünya değişir" dünyanızı değiştirmeyi amaçlayan bir kitap. Lisa'yı terk edip giden Tae, Lisa'nın okuluna ve hatta sınıfına nakil olur. İki eski aşık tekrar barışabilecek mi? Böyle bir dünya'da hemde? Hayatta yalnız olan...