1.Bölüm: UMUT

207 35 18
                                    

Bazenleri bir umut beklersin zaman geçtikçe umudun tükenir.
Bazı şeyleri çok istersin ama olmaz.

Merhaba ben duru.
12. Sınıf öğrencisiyim.
Ailemden uzak başka bir ülkede yaşıyorum ve tek başıma kalıyorum.
Bazenleri insanlardan uzaklaşmak gerekli.

(12mart 2018)

Sabah erkenden uyandım. Kahvaltı için aşağı indim bir şeyler atıştırdıktan sonra servis geldi. Yol boyunca sadece dışarıyı izledim. Okula geldiğimizde direk sınıfa geçtim. Arkadaşım fark etmiş olacak ki yanıma geldi.

DEFNE: Ne oldu sana?
DURU: Bir şey olmadı.
DEFNE: Eee o zaman neden buradasın?

DURU: Sen aşağı in.Ben birazdan gelirim. Olurmu?
DEFNE:Tamam ama geç kalma.

Defne sınıftan çıktı. Bende kendimi toparlayıp aşağı indim. Ortama katıldım ama ortama alışamamıştım hala çok değişik geliyordu. Öğle yemeği yemek için yemekhane'nin bulunduğu binaya gittik ve yemek yiyip sınıfa geldik. Hoca geldi en sevmediğimden hocalarımdan biriydi ve direk derse başladı. Yarım saat ders işledik,kesinlikle hocaya bir şey olmuştu 10 dakika erken bıraktı. Dışarıya çıktık ders beden eğitimiydi. Herkes rahat şeyler giymişti tabi o sırada makyaj yapanları hiç söylemiyorum. Bir saat beden eğitimi işledikten sonra sınıfa geçtik. Üstümü değiştirip tuvalete gittim. Orada bir kavga olmuştu herkes birbirine bakıyordu korkuyorlardı. Müdür yardımcısı geldi ve olaya müdahale etti. Kızlar tuvaletine girdiğinde şok olmuştu çünkü kız yerde baygın yatıyordu o kadar korkunçtu ki kızın kafası kanamıştı ama her yeri kan olmuştu. Hemen ambulansı arandı 10 dakika içinde Kız sedyede çıkartılırken herkes şok olmuştu. Sonra polisler geldi büyük ihtimal ifade için gelmişlerdi. Benim ifadem alınacağı zaman korkmadım değil ama içeriye girince daha çok tedirgin oldum çünkü aşırı derecede baskı uyguluyorlardı bian ben yapmışımgibi davranıyorlardı.En son güvenlik kameralarına baktılar ve en yakın arkadaşı kızı itmiş.kızın kafasıda kalorifer peteğine denk gelmiş. Ne yaşadığımı düşündüp durdum. Aradan 2 gün geçti ve kızın tırnaklarında doku bulunmuş ve incelenmiş yaralanan kız yogun bakımda olduğu için onun ifadesi alınamadı. Bu dokular da yaralı kızın dna'sıyla uğuşuyormuş ve kız gözaltına alındı. Ailem bunu öğrenmişler ve bana Türkiye'ye dönmem için baskı yapıyorlardı. Onlarda haklılar benim için endişe ediyorlardı ama ben Türkiye'ye dönmemekte kararlıydım. Her ne olursa olsun ben buradan ayrılmıyıcaktım. Akşam olmuştu ve maalesef yemek haneye inmek zorundaydık en sevmediğim hoca nöbetçiydi. Asla yemek yemek için inmiyordum. Yemek haneye indik ve sıraya geçtik. Nöbetçi öğrenciler listesine bakıyordum tam o anda bir kız koluma çarptı ve ne olduğunu anlamadan üzerine mercimek çorbası dökülmüştü. Özür dilerim diyip duruyordu kız ama ne fayda defne araya girmeseydi kızı orada öldürebilirdim. En sevdiğim sweatime dökmüştü. Sinirle yukarıya çıktım defnenin söylediklerini hatırlamıyorum ama sadece bana bende geliyorum bekle dediğinde sadece hayır dediğimi hatırlıyorum. Odaya geldiğimde üzerimde ki sweati çıkarttım yere oturdum ve ağlamaya basladım çünkü o sweati babam almıştı. Benim için çok özeldi o sweat elimi karnımın üstüne koyduğumda acıdığını fark ettim. Üzerimde ki atleti sıyırıp baktığımda ise karnımın üzeri kıpkırmızı olduğunu fark ettim. Büyük ihtimalle çorba sıcaktı ben başka şeyler düşündüğüm için bunu fark etmemiştim. "Ne kadar malım ya şu halime bak" diye kendi kendime söyledikten sonra banyoyu girip karnımın üzerine pansuman yaptıktan sonra sargı beziyla sardım. Ellerimi yıkamak için lavaboya yöneldiğimde gözlerimin agladığım için şiştiğini gördüm. Elimi yüzümü yıkayıp çıktım. Defne etüte çıkmış olmalıydı bende hazırlanıp etüte çıktım. Odanın kapısını kapatmamıştım. 3 saat etütten sonra asağı indik ben yan odadaki sınıf arkadaşıma ödevleri sormak için yan odaya girdim. Yan odadan yani bizim odadan defnenin bağırdığını duydum korkuyla ve hızlı adımlarla odaya daldım defne korkuyla odadan çıkmıştı. Acaba ne olmuştu da bu kadar çok korkmuştu?

YALNIZLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin