Her yer soğuk ve karanlık..
Senin kalbin parlıyordu.
benide aydınlatıyordu ama şuan ikimizin kalbide parlamıyor..
Sen gittin heryer soğudu..Sabahlar zaten kötüydü benim için.
Uyanmak istemiyordum artık yoruldum ve dayanılmaz hale geliyordum yavaş yavaş.
Bende kendimi sevmiyordum, onların beni sevmesini bekleyemezdim.
Sadece saygı duymalarını istiyordum.
Ben sürekli korkuyordum çünkü telefonuma bildirim geliyordu.
O an mesajlar üst üste gelince korkmuştum. İnstagramdan geliyordu.
Hiç bir mesaja bakmadım. Hemen duş'a almaya banyoya gittim.
10 dakika'da alıp çıktım.
Üzerüme elbisemi geçirip saçlarımı ve makyajımı yaptım. Çantama bir kaç eşyamı koyduktan sonra çıktım evden.
Taksi çağırdım çünkü belki birazcık içebilirdim ve araba kullanamazdım.
Taksi geldi ve bindim.
Telefonumu açtım ve konumu gösterdim taksiciye. "Tamam abla" dedi.
Düğün salonuna geldiğimde kimse yoktu binaya girdim ve o an panikledim. Her yer karanlıktı.
Arkamdan biri yaklaştı ve bana sarıldı.
O kişi defneydi. Ama korkmuştum.Duru: DEFNE.
Defne:Efendim.
Duru: korkuttun beni güzelim.
Defne: Amacım seni korkutmak değildi.
Özür dilerim.Duru: Özür dileme lütfen.
Defne: Tamam sustum.
Duru: Hayır susma. Gelin nerede?
Defne: Naz odada birazdan çıkar.
Duru: Tamam. Haydi yanına gidelim.
Defne: Olur.
Defneyle birlikte naz'ın yanına geldik.
Naz o kadar heyecanlıydı ki anlatamam. Her şey yolunda ilerliyordu. "Herşey iyi olucak naz" dedim.( ESKİLER)
Annemle birlikte bir düğüne gitmiştik ama o günün kötü geçeceği hakkında hiç bir şey bilmiyordum. Gayet iyi ilerliyordu. Taki o ses gelene kadar.
Bir silah sesi duyuldu. Bir adam karısıyla kavga etmiş ve karısını öldürmekle tehdit etmiş.
karısı evden uzaklaşmış.
kayınvalidesine gelmişdi. Bizde içerideydik ve o an kötü bir şekilde kapı çalınma sesi duyduk. Kadın "kapıyı açmayın, Nolur anne açma"dedi.
Kadın onu dinlemedi ve kapıyı açtı ve o an adam içeriye girmeye çalıştı ama babası ve annesi izin vermedi.
Adam kapıda beklemeye başladı aradan 1-2 saat geçti.
Adam içmişti ve sarhoşdu.
Ayakda durucak hali yoktu.
O an kadını tehdit etmeye başladı.
" Eğer kapıyı açmazsan kafamı yararım" dedi. Kadın hala kapıyı açmadı. İçeride 2 kızı ve karnındaki oğluma sarılmış yerde oturuyordu.
Tir tir titriyordu.
Adam " Demek öyle açmıyorsun kapıyı"
dedi ve o an kafasını kapıya vurdu ama çok sert bir şekilde. Sonra bahçenin kapısına vurdu. Adamın kafasından kanlar fışkırıyordu ve ambulans'ı aradılar. Polis geldi ve bizlere Sorular soruyordu. Bizde cevaplaya çalılıyorduk. Adam madde bağımlısıymış ve gece fazla madde almış. O yüzden kendinde değil.
Ben şok içinde olanları izliyordum.
Annem adamın annesini sakinleştirmeye çalışıyordu ama kadın sakinleşmiyordu. Kadını annem hastaneye götürdü. Ben hala şoku atlatamadım. Öylece köşeye çekilmiş ve kulaklarımı kapattım. Birazda ağlıyordum.(Günümüzden)
O günden sonra hiç toparlayamadım. Aklıma geldikçe hala ağlıyorum.Tuhaf oluyorum.
Sabah her zamankinden farklı uyandım. Ne mutsuzdum nede üzgündüm. Karışık şeyler içinde olduğumu anladım.
Banyoya gittim. O sırada midemin bulandığını hissettim ama umursamadım çünkü her sabah oluyordu. Birden bayıldım ve uyandığımda evde tektim.
Hiç bir şey hatırlamıyorum. Sanki bayılmamdan dolayı bazı şeyleri unuttum. Bazı kişileri hatırlayamadım.
Öylece kaldım. Belki bu kelimeyi duymaktan bıktınız ama beni anlatıyor bu kelime. Her zaman bir yol arardım ve her zaman ikinci bir çözüm yolum olurdu ama artık yok. Herşeyimi kaybettim. Senle beraber bende oturdum. Çöktüm yere o an herşeyi bıraktım. Yoruldum, bittim ve çöktüm.
Zamanında herşeyi bildiğim halde tek bir kelime bile söylemedim.
Neden söylemedim diye sorarsanız?
Çünkü ben herşeyi içimde yaşamayı seviyorum. İyi yada kötü olan herşey hepsi bana özel kimse bilmesin..İyi veya kötü şeyler çok acı veriyor..
Unutmaya çalışmak daha çok..
Son kez bazı şeyleri yaşamak istiyorum...
ilk ve son kez sevilmek istiyorum..
O sevgiyi hissetmek istiyorum...
İlk ve son kez kalbimi dinliyorum..
Umarım yanıltmaz..
Yanıltmasını istemiyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALNIZLIK
ChickLitBir genç kızın zor bir yaşam hikayesi. Tek başına ailesi olmadan her şeyi tek başına yapan her zorlukla mücadele etmeye çalışan bir kızın hikayesi... Dibe batmış kız ama yine o dip ten çıkmış hiç kimseden yardım almadan.. Yıllar sonra herşeyi anl...