5.BÖLÜM: TUHAF HİSLER

66 25 6
                                    

Annem geldiği ilk an bana sarıldı var o kadar sıkıyordu ki sanki o an ölecek gibi hissettim. O ara babam araya girdi.
"Bırak artık kızımı. Birazda biz sarılalım. " dedi. Onlarla geçirdiğim vakitler çok güzeldi ve eğlenceliydi.

Annemgil bu gece yurt'da yakın bir yerden otel tutmuşlardı. Onlar orada kalıcaktı, bende yurt'da. Yurt'da kalmak daha iyiydi ve defneyi yalnız bırakamazdım. O yüzden ben gitmedim.
Sabah annem beni aradı ve defneyle hazırlanmamızı söyledi.
Defne gelmemek için çok ısrarcıydı ama gelmek zorundaydı. Koskaca gün yurt'da tek başına geçiremezdi.

Duru: Sen gelmiyorsan bende gitmiyorum.

Defne: Duru ama ya

Duru: şimdi geliyor musun , yoksa gelmiyor musun?

Defne: Tamam geliyorum.

Hazırlandık ve aşağı indik. Restrona doğru yürüdük. İkimizde sessiz sessiz yürüyorduk. Restrona girdik ve hemen annem bize günaydın dedi .
Bizde anneme günaydın diyerek masaya oturduk ve kahvaltının gelmesini bekledik.
Kahvaltılarımızı yapıp göl kenarına gitdik. Biraz orada vakit geçirip yurt'a geri döndük. Anne ve babamda bizden ayrılıp havalimanı'na gittiler.
Bugün defneyle hiç konuşmadık. Bir şeyler olduğu belliydi ama söylemiyordu. Bende sormayacaktım. Kendi anlatmasını beklemeliydim ve beklemek çok sıkıcıydı.
Cesaretimi toplayıp defne'nin yanına gittim.

YALNIZLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin