Rhory'nin gözünden:
Evimden uzakta geçen yıllarda ailemi çok özledim.Sadece babamla birkaç kez mektuplaşabildik.Böyle olmak zorundaydı.Gücümün kontrolünü sağlamam ve gidişimin unutulması için kimseyle görüşmemem gerekiyordu.Buraya geldiğimden itibaren Bay Walter hariç kimseyle görüşmedim.O da babamın muhafızları hariç kimseyle görüşmedi.Birbirimizden başka kimsemiz yok burada.
Bay Walter beni eğiten kişi.Babamı ve amcamı da eğiten oymuş.Babamı sadece krallık için,amcamı ise hem krallık hem de gücü için.Ne yazıkki amcam kral olacak kadar uzun ömre sahip değilmiş.Beni de onları eğittiği gibi eğitti.Bay Walter güç konusunda tam bir usta.Bana öğretmenliktense ağabeylik yaptı çoğu zaman.Her zaman destekçim oldu.
Buradaki 7 yıl dolu dolu geçti benim için.Gücümü bütün sınırlarıyla keşfettim.Kontrol konusunda en ufak bir sorunum bile kalmadı.Bay Walter da artık eğitime ihtiyacım olmadığını söyledi.O zamandan beri tek yaptığım eve dönüş için gün saymak.
Eve dönmeme 2 ay kalmışken neredeyse her gece gördüğüm rüyayı gördüm yine.Rüyamda Marilla bir gölün kenarında arkası dönük bir şekilde ayakta duruyordu.Ben de ona doğru yürüyordum ve arkasından sarılıyordum bana bakıp gülümsüyordu.Öpmek için ona yaklaşırken rüya bitiyor ve uyanıyorum.Hep böyle oluyor ve bu beni artık deli ediyordu.Rüyada bile bir türlü kavuşamıyorduk!
Kalkıp bir bardak su içtim.Pencerenin kenarına gittiğimde zifiri karanlıktan dışarısı görünmüyordu.Rüyanın etkisinden henüz çıkamamışken Marilla aklımdan gitmiyordu.Kim bilir nasıl güzelleşmiştir büyüdükçe.Giderken ona bazı hisler beslediğimi biliyordum ama hislerimin bu kadar kuvvetli olduğunu bilmiyordum.Acaba o da bana karşı bir şeyler hissediyor mudur?Bunu öğrenmek için 2 ay daha sabretmem gerekiyordu.
Yatağıma yatıp uyumaya çalıştım.Neredeyse 1 saat yatakta dönüp durduktan sonra uykuya daldım.
Sabah uyandığımda pencereden giren güneş yüzüme geliyordu.
Yan odadan sesler geliyordu.Bay Walter uyanmış olmalı.Yataktan kalkıp giyindim ve mutfağa indim.Mutfağın ortasındaki küçük masanın üstüne kahvaltı hazırlarken Bay Walter merdivenlerin sonunda göründü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SU PERİSİ
FantasyBelli bir yaşa gelene kadar içimdeki güç ve o gücün beni dönüştüreceği kişiyle ilgili en ufak bir fikrim bile yoktu.Bir anda değişen hayatımla birlikte oradan oraya sürüklenişimi anlatacağım size.