Bölüm 3

4.4K 281 33
                                    

5 yıl sonra

Bu aralar kendimi pek iyi hissetmiyorum.Hasta değilim ama anlamlandıramadığım bir halsizlik var üstümde.Bu sabah da birkaç haftadır olduğu gibi yorgun uyandım.Sanki gece deliksiz uyuyan ben değildim.Ten rengim eskiye göre biraz daha solgun.

Yatağımda iyice gerinip ayağa kalktım.Beyaz geceliğimi çıkartıp kıyafetlerimi üzerime geçirdim.Saçlarımı taradım ve kraliçenin odasına gitmek üzere kendi odamdan çıktım.Artık 17 yaşındayım 2 senedir kraliçenin özel nedimesiyim.
Nedimedense kızıymışım gibi davranıyor bana.Bu davranışı her ne kadar hoşuma gitse de herkes tarafından itilip kakılmama sebep oluyor.

Odaya girdim.Çoktan perdeler açılmıştı.Kraliçe benim aksime mutlu uyanmış.

"Günaydın Marilla."

"Günaydın kraliçem."

"Kızlara küveti hazırlamalarını söyledim.Sen de benim için biraz çiçek toplar mısın?Suyun içine koyalım."

"Olur efendim."

Odadan çıkarken kraliçe sudan bahsedince ne kadar susadığım aklıma geldi.Bu sabah uyandığımdan beri hiç su içmemiştim.Hemen mutfağa gidip kendime bir bardak su doldurdum.Kana kana içtikten sonra biraz da olsa rahatladığımı hissettim.Sonra oyalanmadan bahçeye çıktım ve rengarenk çiçeklerin arasına attım kendimi.En güzellerini toplayıp saraya dönmek için yola koyuldum.

Gölün oradan yürürken yanımdan geçen nedime beni bir anda suya ittirdi.Ne olduğunu anlayana kadar kendimi suyun içinde buldum.Neredeyse her gün yaptıkları kabalıklara göz yummaktan sıkıldım artık.Bu olay da bardağı taşıran son damla oldu.Ayağa kalktım ve bütün sinirimle bağırdım.

"YETEEER!"

Sanki hava biraz önce günlük güneşlik değilmiş gibi fırtına çıktı,yağmur yağdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sanki hava biraz önce günlük güneşlik değilmiş gibi fırtına çıktı,yağmur yağdı.Göl dinginliğini kaybedip bir anda oluşan kocaman dalgalarını aptal nedimenin üstüne attı.Bir anda su yüzünden geriye doğru düşen ve sırılsıklam olan kız hayalet görmüş gibi bakışlarıyla kaçtı.Bense ne olduğunu yeni yeni anlamaya başladım.Halbu ki biraz bağırıp kızı bir güzel dövecektim.Bu olanları ben de beklemiyordum.

"MARİLLA"

Kraliçenin seslenmesiyle kafamı pencereye çevirdim.Dehşet içinde bana bakıyordu.

"Hemen yanıma gel.HEMEN"

Dediğini yapıp odasına doğru yola koyuldum.Ben gölden çıkarken dalgalar durulmuş.Bulutlar yerini güneşe bırakmıştı.

Kraliçenin gözünden:

Bu nasıl mümkün olabilir aklım almıyor.Bugüne kadar farkedememiş olmamız ise başka bir konu.Marilla tam da onu bulduğum gölde yeteneğini kazandı.Bugüne kadar hiçbir belirti yoktu.Hemen o nedimeyi bulmalıyım.Gördüklerini birine anlatırsa Marilla'yı cadılıkla suçlarlar.Böyle bir şeye izin veremem.

SU PERİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin