Bölüm 25 (FİNAL)

2.3K 162 57
                                    

1 ay sonra

Düğün sabahı herkes telaşla etrafımızda koşturuyordu.Geçtiğimiz bir ayda annemler de dahil bütün misafirlerimiz gelmişti.Hatta onlarla beraber halam, Leon, teyzem ve çocukları da gelmişti.Teyzemin tamı tamına 7 tane çocuğu vardı.En büyüğü 13 yaşındaymış.3'ü erkek 4'ü kız..Hepsini bir arada gördüğümde şok olurken teyzemin 7 çocuğa rağmen genç ve fit görüntüsü şaşkınlığımı ikiye katlamıştı.Ayrıca annemle çok benziyorlardı.Çocuklarının da çoğu benim gibi turuncu saçlıydı.

Gün ağarmadan uyandırılmış ve nedimelerim tarafından çeşitli kremlerle yoğun bir cilt bakımına maruz kalmıştım.Daha sonra banyoda derimi yüzmek istercesine keselemişlerdi.Normalde olsa beni rahatlatacak olan bu bakım düğün stresi altındayken stresimi artırmaktan başka bir işe yaramıyordu.

Dayanamayıp buna son vermelerini istediğimde rahatlamam için suyuma birkaç damla gül yağı damlatıp gül yaprakları serpiştirmişlerdi.Burnuma dolan kokuyla biraz da olsa rahatlarken onlar işine devam etmişti.Nihayet işleri bittiğinde havluma sarındığım gibi söylenerek çıktım küvetin içinden.

Odaya giren annem benim söylendiğimi ve nedimelerimin benden bezmiş halini görünce bir kahkaha patlattı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Odaya giren annem benim söylendiğimi ve nedimelerimin benden bezmiş halini görünce bir kahkaha patlattı.Hepimiz dayanamayıp gülmeye başlayınca kendimi çok kastığımı farkettim.Bu yüzden de etrafımdaki herkese çatıyordum.

Bundan sonrasında kendimi akışa bırakarak akşamki düğün için beni hazırlamalarına izin verdim.Bir ay boyunca birsürü provayla dikilen gelinliğimi giyip aynanın önüne oturdum.Nedimelerimden biri saçlarımı yaparken diğeri yüzümü renklendiriyordu.Her şeyim hazır olduğunda üstünde Litun taşının bulunduğu tacımı takıp ayakkabılarımı giydirdiler.Ayağa kalkıp aynada son kez kendime baktığımda yüzümdeki kocaman gülümsemeyle nedimelerime teşekkür ettim.Hem beni hazırladıkları için hem de nazımı çektikleri için..

Herkesi hazırlanması için odalarına gönderip koltuklardan birine oturdum ve zihnimi dinlendirmek için gözlerimi kapattım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Herkesi hazırlanması için odalarına gönderip koltuklardan birine oturdum ve zihnimi dinlendirmek için gözlerimi kapattım.Yaklaşık yarım saat sonra nedimelerimle birlikte odamdan çıkıp büyük salonun önüne kadar yürüdük.Orada beni karşılayan babam gelin çiçeğimi verip sıkıca sarılırken, kulağıma "Sana doyamadan senden ayrılacağımız için ne kadar üzgün olsak da sevdiğin adamla evleneceğin için annen de ben de çok mutluyuz.Bu evliliğe asla sonsuza dek sürecek bir ayrılık olarak bakmıyoruz.Mutluluğunu da mutsuzluğunu da bizimle paylaşmaktan asla çekinme.Biz ne olursa olsun senin arkandayız.Sakın unutma güzel kızım." sözlerini fısıldarken son cümlelerine doğru titreyen sesiyle gözyaşlarımı tutamadım.Konuşması biter bitmez de gözyaşlarıma hıçkırıklarım eşlik etti.Babamın da benden bir farkı yoktu.

SU PERİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin