Bölüm 15

2K 147 53
                                    

Sabah nedimem Nora beni uyandırdığında yorgunluğum biraz da olsa geçmişti."Günaydın prenses.Sofia sizin için havuza sıcak su ekledi."

"Tamam, teşekkür ederim.Siz giyeceğim kıyafetleri hazırlayın.Ben de o sırada havuza girerim."

"Peki efendim." diyip yanımdan ayrılırken yatakta doğruldum.Yeni hayatımın ilk günü.Yepyeni insanlar ve yepyeni bir ben..Her şeyin güzel olması için dua ederek yatağımdan kalktım ve üzerimdeki geceliği çıkartıp havuza girdim.

Daha önce de dediğim gibi diğer odalar burayı göremeyecek kadar uzak.Ayrıca havuzumun etrafı da ağaçlarla çevrili.Bu yüzden çıplaklığım çok da önemli değil.Havuzda biraz daha durduktan sonra çıkıp kurulandım.Nedimelerimin yardımıyla giyinip makyaj masasının önüne oturdum.Saçım yapılıp, takılarım da takıldığında kahvaltı için hazırdım.

Saçım yapılıp, takılarım da takıldığında kahvaltı için hazırdım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yatağımın yanındaki aynadan kendime baktım.Çok mu abartmıştık acaba?..Önce üstümü değiştirmek istedim ama kızlar burası için gayet normal olduğunu söyleyince vazgeçtim.Odamdan çıkıp yemek odasına doğru yürürken merdivenlerden çıkan Nesta'yı görünce yüzümde gülümseme oluştu.Atfa'nın tarzına uygun mavi bir elbise giymişti.

"OHA! Marilla, bu sen misin?!" Şaşkınlığı karşısında kıkırdamadan edemedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"OHA! Marilla, bu sen misin?!" Şaşkınlığı karşısında kıkırdamadan edemedim.Yanıma gelip elimden tuttu ve beni etrafımda döndürürken konuşmaya devam etti."Zaten güzeldin ama şimdi bambaşka olmuşsun.Kendini bulmuşsun resmen." Kocaman gözlerle bana hayran hayran bakıyordu.

"Teşekkür ederim.Sen de çok güzel olmuşsun."dedikten sonra koluna girip yemek odasına doğru yürümeye başladık."Odanı beğendin mi?Umarım rahat bir uyku çekmişsindir." dediğimde "Evet çok güzeldi.Burası her şeyiyle muhteşem.Beni davet ettiğin için teşekkür ederim."diye cevap verdi.

"Rica ederim.Beğenmene sevindim." Diyip yürümeye devam ettim.Birkaç adım sonra önümüze gelen kapıyı açıp içeri girdik.Annem ve babam çoktan gelip yerlerine oturmuş ve bizi bekliyorlardı."Günaydın kızlar.Biz de sizi bekliyorduk." Diyen babamın yanındaki boş sandalyeye oturdum.Babam masanın başında otururken annem hemen yanında oturuyordu.Ben diğer yanına geçince Nesta da benim yanıma oturdu.

SU PERİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin