Herkes kendi arasında konuşmaya başlayınca biz de Nesta ile konuşmaya başladık.Saat hiç işi yokmuş gibi hızla ilerlerken bir anda salonun kapısında biri belirdi.Etrafa gülümseyerek bakıyordu.Salonun ortasına doğru geldi ve herkese hitaben konuşmaya başladı.
"Merhaba..."
Rhory salonun ortasında dikilmiş,onu gördükleri için şaşkın olan herkesin yüzüne bakıyordu.Kral,oğlunun geleceğini biliyor olmalıydı ki yüzünden şaşkınlık değil mutluluk okunuyordu.
"Oğlum?"
İlk kendine gelip konuşan kraliçe oldu.Onun da ağzından tek bir kelime çıktı.Sonrasında ayağa kalkıp koşarak oğlunun yanına gitti ve onu sıkıca kucakladı.Adeta özlemini kendi içinden Rhory'nin içine akıtıyordu.Nesta ve kral da onlara katıldı.Birbirlerinden ayrıldıklarında Rhory'nin gözleri annem ve babamın üstünde kısa bir süre dolaştı ve sonrasında başıyla selam verdi.Bakışları beni bulduğunda gözlerimin içine gülen gözleriyle bakıyordu.
"Marilla!?Sen...Çok büyümüşsün.."
Ne diyeceğimi bilemez bir şekilde gülümsedim.Bana kollarını açıp baktığında hiç beklemeden gidip sarıldım.
Büyümüş...Çok büyümüş..Kaslı,geniş vücudunu sarılınca hissedebiliyordum.Kollarının arasında ufacık kaldım.Eskiden böyle değildi.Çelimsiz genç bir erkekti ama artık güçlü genç bir adam olmuş.
"Ahh.."
Ondan hızla uzaklaştım.Buna sebep olan şey teninin sıcaklığıydı.Elleri sırtımdayken kıyafetimi aşıp tenime yayılan keskin sıcaklığı..
"Özür dilerim..Aslında canını yakacak kadar sıcak olduğumu sanmıyordum."
Düşünceli bir şekilde söyledi bu sözler üstüne Vanya gelip elini Rhory'nin elinin üstüne koydu.
"Marilla,tatlım tekrar dokunur musun eline?"
Tereddütle yaklaşırken annem ve babam da ayağa kalkıp yanımıza gelmişlerdi.Rhory'nin eline elimi yaklaştırdıkça yayılan sıcaklığı hissedebiliyordum.Yine de dokundum ama dokunmamla çekmem bir oldu..
"Ahhh..Vanya,sen nasıl dokunabiliyorsun?!"
"Gücün engel oluyor Marilla."
Bunu söyleyen annemdi.Dönüp ona baktım.
"Nasıl yani?"
"Rhory ateş,sen su..İkinize de zıt güçler bahşedildi.Birbirinize zarar verme ihtimaliniz çok yüksek.Ya sen onu söndüreceksin ya da o seni buharlaştıracak.Bunun olmaması için birbirinizden uzak durmalısınız.."
Annemin söyledikleriyle Rhory şaşkın şaşkın yüzüme bakmaya başladı.
"Nasıl yani?Marilla'nın gücü mü var?"
"Evet.Suyu kontrol edebiliyorum."
"Tıpkı benim ateşi kontrol edebildiğim gibi.."
"Evet.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SU PERİSİ
FantasyBelli bir yaşa gelene kadar içimdeki güç ve o gücün beni dönüştüreceği kişiyle ilgili en ufak bir fikrim bile yoktu.Bir anda değişen hayatımla birlikte oradan oraya sürüklenişimi anlatacağım size.