3. kapitola

151 12 18
                                    

Názory do komentářů 😊
Děkuji ❤️

„Určitě je nemocnej," slyšela Rose šeptající děvčata za ní, když Scorpius obešel zrzčinu lavici a posadil se vedle Gabrielle Hottawayové, dcery nejlepší přítelkyně jeho otce, Pansy Parkinsonové, a dali se do řeči.

Stejně jako týden předtím. A ještě týden předtím.

Nový školní rok byl již druhý týden a Scorpius Malfoy na Rose Grangerovou-Weasleyovou promluvil jen v případě, kdy to bylo opravdu nezbytné, což bylo...jednou.

Jednou, když se potřeboval zeptat, kdy na Albuse hodlá promluvit. A to bylo jen proto, že s Albusem Severusem Potterem Rose mluvit odmítala!

Zprvu si všichni mysleli, že je zmijozelský chytač nemocný, mimochodem, tato teorie se stále ještě držela, ale už ne tolik, jako první dny.

„Podívej, jak ho balí," zachichotala se jedna havraspárská dívka a poukázala na Scorpa s Gabrielle, kteří se vesele smáli.

Pár dní po myšlence o Malfoyově nemoci přišla na řadu myšlenka, že by snad sám zmijozelský chytač ztratil o zrzku Grangerovou zájem.

„No co? Chtěla bys to být ty?" řekla zase druhá dívka sedící za Rose, Cerelia Zabini, v jejímž hlase bylo slyšet, že se ušklíbla.

Nakonec se drby tak moc rozmohly, až se objevil nápad, že se Scorpius Malfoy začal zajímat o někoho úplně jiného.

A každá dívka, nebo spíš každý člověk, v Bradavicích chtěl vědět, kdo je ta, která předčila Rose Grangerovou-Weasleyovou.

„Takže uznáváš, že ho balí!“

„Ingrid, sou kámoši od plenek, určitě ho balit nebude."

„To sotva, Cerelio. Teď, když nemá zájem o G-W, jsem měla mít šanci."

„A však ji máš."

Kdyby tak všichni ti spekulanti znali pravdu...

„To určitě. Cerelio, s tebou je kamarád, taky už od plenek, prosím, prosím, prosím, zjisti, jak to má s holkama."

„Vykašli se na Scorpiuse, jak si vzpomene na jednu, dlouho se toho nezbaví, vidělas, jak to měl s . Jestli se mu Gabrielle líbí, tak to nepřestane jen proto, že ty tam nastoupíš, zapni mozek! Nechci, abys mu pomotala hlavu a pak se na něj vykašlala kvůli jinýmu. Nebo aby si on pořád myslel na G-W a pak tě odkopnul. O to nestojíme ani jedna," vynadala šeptem Cerelia Zabini první dívce.

„Máš pravdu...ale ty oči!" vydechla ona Ingrid, při čemž se Rose, stále poslouchajíc jejich rozhovor a čmárajíc při tom na kus pergamenu, uchechtla.

„Oči? Opravdu?" ozval se před poslední lavicí hlas děvčete, které ještě před chvílí sedělo vedle Scorpiuse. „Nenapadne tě něco lepšího, Ingrid? Co to zahrát na upřímnost? Proč prostě neřekneš, že jediný, po čem toužíš, je Scorpova oblíbenost?"

„Co na mě zkoušíš, Hottawayová?" rozčilila se Ingrid, dívka se špinavě blond vlasy, jak Rose brzy zaznamenala.

„Ale vůbec nic, jen říkám, jak to je," pokrčila Gabrielle rameny. „Zkrátka se nemůžu koukat na to, jak to vedeš. A jak si brousíš zuby na mýho kámoše. Prostě," přitáhla si ji za lem hábitu a zašeptala jí do ucha: „Odpal."

„Gigi," povzdechla si Cerelia a vrhla po kamarádce prosebný pohled.

„Cerelio, kdybych tě neznala, přísahala bych Merlinovi samotnému, že seš úplně stejná jako ona."

Hraní podle pravidel [Scorose]Kde žijí příběhy. Začni objevovat