7. kapitola

121 9 5
                                    

Co je tohle za kapitolu? No to netuším. 🤣
Ale i tak doufám, že se bude líbit. 😁

„A vypadali jste spolu tak aaaaaaa!" vyjekla Lily, když se vrátily do ložnice.

„Lily, prosím tě, vždyť o nic nešlo," protočila Rose oči a svlékla si vytahanou mikinu.

„Nešlo? Nešlo?! NEŠLO?!" zopakovala po ní Roxanne.

„Ne, nešlo, Roxy," zamítla Rose rázně. „A vůbec nechápu, že vás baví se tím zabývat, je to Scorpius Malfoy."

„A chceš ho protože Scorpius, nebo protože Malfoy?" dobírala si jí tmavovláska.

„Nechci ho, protože je to Scorpius Malfoy," protočila zrzka oči.

„Všechny víme, že to není pravda," pronesla vševědoucně Lily a zvedla obočí.

„Ne, to teda není pravda," přikývla Rose.

„Ale!" vyjekly Roxanne s Lily nadšeně.

„Ne! Ne, jakože to, co říkáte, není pravda," pleskla se Rose do čela.

„První slovo platí!" vykřikla Roxanne.

„Druhý leze z gatí!" pokračovala Lily.

„A to vaše neplatí, protože je chlupatý," protočila Grangerová-Weasleyová oči.

„Naděláš," řekla Roxanne a stejně jako její sestřenice obrátila oči v sloup.

„Stejně to je pravda," řekla rozhodně zrzavá Potterová a skopla ze sebe boty.

„No to teda není," odsekla Rose a i s košilí a sukní od uniformy se vydala do koupelny.

„Ale je!" zakřičely za ní obě sestřenice a daly se do smíchu.

A mezitím v jedné ze zmijozelských ložnic...

„A prostě běžela?"

„No běžela. Dobrovolně."

„Tak to musí bejt nemocná," prohlásil Albus. „Nebo," začal, „tě má tak ráda, že by za tebou běžela i v podpatcích," začal se smát.

„No nebo se chorobně boji pavouků a neutíkala tak za mnou, ale před ním," prohlásil Scorpius.

„Cože?" vyklenul obočí Albus.

„Asi se jich fakt bojí až moc," pokrčil blonďák rameny a jeho přítel se na něj zadíval, jako kdyby právě do místnosti přišel sám strýček Voldy.

„Ty-tys po ní vyjel s pavoukem a jsi tu? A naživu?"

„Evidentně," pokýval hlavou Scorp.

„Jak jsi-"

„Albe, takhle...líbila se mi proto, že je hezká. Vnucoval jsem se jí proto, že mě nechtěla, ale znal jsem ji vůbec? A znám ji? Ovšem, že ne. Však co o ní vím? Že má strach z pavouků a nesnáší běhání. Tohle je skvělá příležitost, jak ji poznat."

„A co budeš teda dělat?"

„Budu se s ní kamarádit, jak jsem řekl."

„Ale víš, že ti to půjde hodně blbě, když se ti líbí," poznamenal hořce Potter.

„Nesmysl," mávl rukou Scorpius a šel se do koupelny převléknout.

„Máte spolu dneska přeměňování!" houkl na něj Albus, když se podíval na kamarádův rozvrh, v němž byly některé hodiny zvýrazněné červeně - hodiny s Rose.

Hraní podle pravidel [Scorose]Kde žijí příběhy. Začni objevovat