No, minuta po půlnoci, tak doufám, že díky této kapitolce začněte den s úsměvem na tváři. 😊
Budu ráda za ohlasy, opatrujte se, myšátka. ❤️„Tys fakt dostala školní trest od McGonagallový?" smál se Rose její zrzavý bratr po cestě na večeři.
„Hugo," zamručela.
„A kvůli Malfoyovi!" smál se její blonďatý bratranec.
„Mlč, Lousi," zamračila se zase na svého bratra Dominique, sama však neodolala: „A fakt to bylo proto, že jste vedle sebe nemohli zůstat sedět v klidu?"
„Co? Ne!" rozčílila se Rose. „Jen jsme si povídali."
„O čem?"
„To je snad úplně jedno, ne?"
„Sbírám drby," přihnala se Lily v závěsu s Molly a Lucy.
„Vážně? Seběhnou se na mě všichni Weasleyovi v Bradavicích?" zaúpěla slečna Grangerová-Weasleyová.
„Ale prosím tě, Potterové se ti většinou vyhýbají," věnovala jí Lily sladký úsměv.
„Rosalie, Rosalie, Rosalie," ozval se Jamesův hlas a vzápětí se nebelvírský famfrpálový kapitán zjevil vedle své rodiny a v mžiku byl u své sestřenice, jež chytil kolem ramen. „Co se to po naší školičce roznáší za drby? Ty máš prý školní trest, jo? A prý proto, že můj kolega - kapitán Scorpius."
„Mlč, Jamesi," protočila jeho sestřenice oči, ale když je sklápěla zpět dolů, zahlédla jeho vyčítavý a otrávený pohled, a tak zamručela: „Povídali jsme si, já se začala smát a-"
„A!" ozvala se za nimi Roxanne Weasleyová. „Není hezké, když se takhle sejde celá rodina?" zasmála se.
„Roxy!"
„Hlásím, že bradavický Weasleyovský klan je v plné síle připraven zaútočit na školní jídelnu!" zasmál se Fred, jenž se tu zjevil, jen on ví odkud.
„Vážně tam chcete jít takhle? Co se...co já vím, třeba rozkouskovat?"
„Nenene, takhle je to skvělé, aspoň nám všem vysvětlíš, o co jde," zazubila se, obvykle tichá, Molly.
„Ale Albík by chtěl taky určitě slyšet, jak jsem dostala první školní trest, ale kdo ví, kdy přijde a mně se nechce vyprávět to dvakrát, takže-"
„Ani na to nemyslete, slečno Grangerová-Weasleyová," zarazila sestřenici droboučká Lucy. Kdo by do téhle slečny byl řekl, že je to komentátorka famfrpálu?
„Sedli jsme si spolu na hodině," rezignovala Rose nakonec.
„Pokračování ranního tréninku," zasmál se James a celá jeho rodina, až na tu jedinou členku, které se to týkalo, s ním.
„No a povídali jsme si, protože profesorka měla výklad a on řekl něco vtipného, já se zasmála a po pár napomenutích jsem dostala školní trest, o nic nešlo," pokrčila rameny.
Jen to, že máš teď ten nejhorší den v životě, holka, uvědomila ji její hlava.
„Tak o nic," mlaskla Molly a šibalsky se podívala po Hugovi, jenž po ní mrknul očkem.
Tím očkem, které si také všimlo Thomase Wooda, jenž procházel kolem nich a kterého s úsměvem pozdravil, stejně jako on jeho.
Nevypadalo to ale, že by se hodlal též vyptávat, drby mu zřejmě stačily.
„No ano," přikývla slečna průšvihářka.
„Rosalie se Scorpem, všichni už to ví, jsou do sebe zamilovaní," broukala si Lily, k níž se přidala i Roxanne.
„I vy kravky," protočila oči.
„No co je?
„No ne," vyvalil oči Albus Severus Potter, jenž si právě kráčel spolu se Scorpem do jídelny a když zřel zjev před sebou, schoval se za svého kamaráda.
„Co je?" divil se blonďák, kolem něhož se točila konverzace rodiny Weasleyových.
„Moje famílie," odpověděl vyděšeně a ještě vyděšeněji se zatvářil, když se ozval hlasitý výkřik jeho sestry: „ALBÍK!"
„Zachraň mě," zašeptal naposledy zoufale.
„Jé, on vede i Malfoye!“ zajásal Fred.
„ŠVÁRA!" zvolali posměšně Hugo s Luisem.
„Malfoyi!" zamručela Rose tónem, jenž dokonale vyjádřil, že kapitán zmijozelského famfrpálového týmu byla ta pomyslná třešnička na dortu. „Co tu chceš?"
„Jdu na večeři," ušklíbl se. „A po ní půjdu na kolej. Číst si," provokoval ji.
„Malfoyi!" vyjekla znovu a zacpala si uši.
„Asi nemůže poslouchat jeho hlas, jinak se rozteče," sykla Lucy směrem k sestře, ale dala si dost záležet na tom, aby to slyšeli i ostatní.
„Tohle by se dalo považovat za šikanu," zamumlala si zrzavá střelkyně a přidala do kroku.
„V kolik že má být vůbec u toho Filche?“ zeptala se opět zrzečka Lucy.
„To znělo zvláštně,“ prohlásila uculující se Roxanne, jež si sepnula své tmavé vlasy nahoru.
„Tak ona má randíčko se školníkem,“ dal se do smíchu James a Luis s Hugem se k němu přidali: „Z toho bude velká láska!“
„Přivedeme jej domů, tetička Muriel si s ním bude rozumět, vždyť jsou ze stejné doby!“ smál Hugo.
„A babička je hned provdá, ty vole,“ prohlásil Fred.
„To Ron nedovolí,“ pronesla najednou zklesle Dominique.
„Se s Filchem pobijou o jednu Rosalii!“
„Představte si, jak Ron nahání Filche po Doupěti!“ vznesl Luis další výplod Weasleyovic fantazie a všichni se dali do smíchu.
„A Rose za nimi, aby ochránila svého miláčka Arguska před nepřátelským Ronaldem!“
„Miláček Argus Filch a jeho ženuška Rose Weasleyová,“ rozesmála se Molly.
„Víte, jak sladký děti by jejich děti byly?“ pronesla najednou zcela vážně Dominique.
„Hele, říkejte si, co chcete, ale já rozhodně shipuju Rorgus!“ vyřkla Lily nahlas svou myšlenku, čímž rozsekala celou konverzaci a všichni, včetně Albuse a Scorpiuse, kteří sice neutrousili ani poznámku, ale kvůli smíchu nemohli ani popadnout dech, se začali smát na celé kolo.
„Lily, ty seš nejlepší,“ prohlásil James, jenž se smíchy válel po zemi.
„Ale teď beze srandy,“ zvážněla slečna Potterová trochu, ač to šlo velice těžko. „Já je chci. Spolu. Teď hned. Oni spolu budou!“
„Chudák Scorpius,“ poplácal James po rameni nejlepšího kamaráda svého bratra.
„Že jo?“ vložil se do rozhovoru Albus. „Konečně si našel nějakou kamarádku a ona se k němu otočí zády kvůli Filchovi,“ povzdechl si s upřímným neštěstím.
„To nám ten den ale pěkně končí, co?“ zazubil se James.
„Že Rose ještě před chvílí byla zasnoubená se Scorpem a najednou je žena miláčka Arguse a konkurentka paní Norrisové?“ promluvil znovu jeho zmijozelský bratr. „Ano,“ vydechl a přiložil si ruku na srdce. „Miluji svatby.“
ČTEŠ
Hraní podle pravidel [Scorose]
FanfictionTolik let odmítání a stejně to nevzdal, protože ji miloval. Miloval ji, zatímco ona jej nesnášela, ale proč pro ni bylo tak jednoduché zakopat válečnou sekeru? Podlehla snad konečně blonďákovu kouzlu, nebo za tím stojí něco jiného? Poznávání a při...