Bölüm 6

337 29 33
                                    

Felix herkesten önce uyandı. Kahvaltı hazırlamak için mutfağa girdi. Bir müddet sonra Jisung mutfaktan gelen güzel kokulara uyanmıştı. Sessizce Hyunjin'i uyandırmadan odadan çıktı.
Banyoya gidip elini yüzünü yıkadı kendine gelmek için. Mutfakta şarkı söyleyerek kahvaltı hazırlayan Felix'i görünce parmak uçlarında yürüyüp arkadan Felix'e sarıldı. Felix bir an korkup

Felix: Sevgilim elimde bıçak vardı ya bir yerine girseydi, ayrıca neden korkutuyorsunuz beni ya?

Felix arkası dönük konuştuğu için gelen kişinin Jisung olduğunu görmemişti, Hyunjin olduğunu düşünmüştü. Çünkü Jisung'un ağır bir uykusu vardı. Yanında bir şey patlasın sesine asla uyanmadı o derece ağır bir uykusu vardı.

Jisung: Neeeeey? Sen Hyunjin'i benimle mi aldatıyorsun, sevgilim nedir? (Jdhdhdhdhd)

Felix hemen arkasına dönüp Jisung'a baktı.

Felix: Özür dilerim seni Hyunjin sandım. Ayrıca sen ne zaman kalktın?

Jisung gülümseyip

Jisung: Özür dilemene gerek yok Lix. Az önce kalktım hazırladıklarının kokusu odaya kadar geldi.

Felix gülümseyip salatayı soymaya devam etti.

Jisung: Bende yardım edeyim mi?

Felix: Olur.

İkili masayı hazırladılar.

Jisung: Evde ekmek yok ben alıp geleyim.

Felix: Tamam bende Hyunjin'i uyandırırım.

Jisung odaya gidip giyindi, cüzdanını ve telefonunu alıp dışarı çıktı. Biraz yürüdükten sonra karşısına çıkan ilk markete hemen girdi. Ekmekleri aldıktan sonra okulda yiyebilecekleri bir kaç abur cubur arıyordu bu sırada bulunduğu reyonun hemen ilerisinde Seungmin'i gördü. Jisung ondan özür dilemesi gerektiğini biliyordu. Seungmin'in yanına doğru yavaşça gidiyordu. Bu sırada Seungmin arkasını dönüp kendisine doğru gelen Jisung ile göz göze geldi. Jisung yanına geldiğinde

Seungmin: Yine aşağılamak için mi geldin?

Jisung: Niyetim şuan aşağılamak değil, senden özür dilemem gerekiyor. Özür dilerim.

Seungmin şaşkınlıkla Jisung'a bakıyordu.

Seungmin: O gün neden öyle davrandın? Tek o günde değil okulda yaptıkların herkesin dilinde dolaşıyor. Neden öyle yapıyorsun herkese?

Jisung: Özür dilerim bunu sana söyleyemem.

Seungmin: Neden öyle davrandın?

Jisung sinirleniyordu sakın davranmaya çalışıyordu.

Jisung: Özür dilerim Seungmin bunu gerçekten sana anlatamam ama gerçekten tüm içtenliğim ile senden özür dilediğimi bilmeni istiyorum.

Seungmin arkasına bakıp ona doğru gelen Minho ve Bang Chan'i gördü.

Seungmin: Çabuk buradan gitmen gerekiyor.

Jisung: Neden gidecekmişim affettim diyene kadar bir yere gitmiyorum, gerçekten çok özür dilerim ama neden öyle davrandığımı söyleyemem.

Seungmin endişeyle kendisine doğru gülerek yaklaşan ikiliyi gördükçe daha da korkmaya başladı. Çok yakına gelmeye başlamışlardı.

Seungmin: Jisung lütfen sorun çıksın istemiyorum affettim seni lütfen çabuk uzaklaş buradan geliyorlar.

Jisung korkarak konuşan Seungmin'i görüp endişeyle sordu.

Jisung: Seungmin iyi misin, kimler geliyor. Neden bu kadar çok korktun, merak etme ben seni korurum.

Merhaba KeDicik ✓[MINSUNG]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin