Bölüm 15

198 23 2
                                    

...

Felix'in ağlama sesi tüm evi doldurmuştu. Telefondaki ağlama sesini duyan Seungmin arkadaşının sadece ağlayışını duyabiliyordu.

Seungmin: Felix sakin ol ağlama.

Felix: Nasıl ağlamayayım, nasıl?

Seungmin: Yanınıza geleceğim konum at bana.

Felix: Hayır gelme, sen Minho ve Chan'in yanında kal.

Seungmin: Saçmalama iyi değilsin, izin verde geleyim yanına hem Hyunjin'in sesinide duymuyorum yanında.

Felix: Seungmin Hyunjin yanımda merak etme yalnız değilim. Şimdi kapatıyorum.

Seungmin: Felix felix... yüzüme kapattı.

Seungmin sessizce odaya tekrardan geri gelip ağlayarak telefondaki resimlere bakan kardeşleri gördü. Az önceki konuşmayı onlara nasıl söyleyeceğini bilmiyordu. Eğer Minho bunu duyarsa hepten çökeceğini de çok iyi biliyordu. Chan içeride dalgın bir halde olan Seungmin'i fark etti.

Chan: Seungmin neden orada duruyorsun gelsene buraya?

Seungmin: Chan bir gelir misin bir şey göstermem gerek aa şey şey bölüm dersinden bir proje gönderilmişte ona acilen bakmamız gerek.

Chan: E gelde bakalım o zaman.

Seungmin: Yok olmaz.

Bu sefer Minho başını telefondan kaldırıp Seungmin'in suratına bakıyordu, Seungmin söylememek için resmen atla karayı seçiyordu.

Chan: Neden olmaz ki Seungmin iyi misin bir sorun yok değil mi?

Seungmin: Yok iyiyim.

Minho Seungmin'in şekilden şekile girişine gülmemek için kendini zor tutuyordu.

Minho: Abi istersen bir kalk da yanına git istersen ha yapıştırılmadınya o sandalyeye.

Chan: Ya öylemi Minho Bey, dua et şuan hastanedesin diye gıdıklamıyorum seni yoksa güldürerek çoktan ağlatmıştım seni.

Chan gülerek yerinden kalktı ve Seungmin'in yanına gitti. Seungmin onu kolundan tuttuğu gibi hemen dışarı çıktılar.

Chan: Ne oluyor Seungmin, bir şey mi oldu?

Seungmin: Chan Jisung gitmiş.

Chan: Ne demek gitmiş, o sivri dolaşmaya çıkmıştır gitmez bir yere.

Seungmin: Hala devam mı ediyorsun cidden ona bu şekilde seslenme ayrıca ne evinde eşyaları var, ne de her zaman gittiği sahilde, temelli gitmiş ama nereye olduğunu bilmiyoruz.

Chan: Sen nereden öğrendin?

Seungmin: Felix söyledi. Arkadaşım ağlamaktan harap olmuş bir haldeydi.

Chan: Minho bunu duymamalı daha dakikalar önce çok kötü haldeydi şuan düzelmiş durumda azda olsa bunu duyarsa yıkılır.

Seungmin: Evet o yüzden seni çağırıyordum ya şimdi içeri girelim bir şeyler sezmesin maşallah o kadar akıllı ki ben bile korkuyorum ondan bazen.

İkisi de onaylayıp odaya girdiler Minho telefonu kenara bırakmış uyuyordu.

~Devam Edecek~

Yeni bölümde görüşmek üzere, ne zaman gelir bilmem boş olduğum sürece buraya yazmaya çalışacağım. Herkes kendine iyi baksın, sevgilerle.

Merhaba KeDicik ✓[MINSUNG]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin