Bölüm 5

375 31 93
                                    

Hyunjin: Neden bu kadar geç geldiniz?

Jisung: Felix yüzünden.

Hyunjin anlamsız bir şekilde bakınca

Jisung: İki saat kıyafet arıyordu makyaj yapıp durdu kızlar gibi. Sinir krizi geçiriyordum sonunda haberi yok.

Hyunjin gülerek Jisung'a baktı, bu sırada odaya Felix girdi.

Felix: Neye gülüyordunuz siz?

Hyunjin yutkunup Felix'e baktı. Jisung Hyunjin'in bunu yaptığını görünce ona bağırdı.

Jisung: Sen ne yaptığını sanıyorsun, yutkunmak nedir ya hemde benim önümde.

Felix Hyunjin'in yakasına yapışan Jisung'u ayırmaya çalışıyordu, ağlamaya başladı.

Felix: Yeter Jisung yeter bana söz vermiştin.

Jisung gülüp yerine oturdu. Hyunjin ve Felix Jisung'a bir anlam veremedi.

Jisung: Şaka be şaka, bebeğim neden ağlamaya başladın?

Felix: Neden olucak yine aynı şeyi yapıcaksın sandım.

Jisung: Haha ben senin uzulecegim hiçbir şey yapmam abi.

Felix:Gel buraya gıdıklayacağım seni.

Jisung ve Felix odayı turluyorlardı gülerek, Hyunjin' de oturmuş onlarin haline gülüyordu.

Felix Jisung'u yakalamaya çalışırken ayağı boşlukta kalınca, Hyunjin'in kucağına düştü. Bu sırada Jisung odadan çoktan tüymüştü. Az sonra yaşanacak olan öpüşme sahnesini görmeyecekti.

Hyunjin Felix'e bakıp gülümsedi.

Hyunjin: Bugün çok güzel olmuşsun. Pembe sana çok yakışmış. Yanakların gibi dudaklarında pembe.

Felix kalkıp Hyunjin'in kucağına yerleşti.

Felix: Seni seviyorum.

Hyunjin: Bende seni seviyorum.

Hyunjin gözünü alamadığı dudakları yavaşça öpmeye başladı. Felix'de aynı şekilde ona karşılık veriyordu. Hyunjin kucağındaki sevgilisini yavaş bir şekilde yatağa yatırdı. Unuttukları tek bir şey vardı Jisung hâlâ evdeydi.
Hyunjin Felix'in üstündeki yerini almıştı. Bu sırada içeri sessizce giren Jisung

Jisung: Ohaaa yavaş gelin. Bu ne hız bir tuvalete gittim ortalığı neye çeviriniz?

Hyunjin Felix'in üstünden kalktı. İkiside birbirine bakıp gülümsedi.

Jisung: Hadi konuşalım ya, Felix kızarmayı artık bırak. Hyunjin hadi ya.

ikisi de birbirine bakıp Jisung'un haline güldü.

Felix: Jisung bence birinden özür dilemelisin.

Hyunjin: Bir değil iki kişiden özür dilemesi gerekiyor.

Jisung: Kimmiş ki onlar?

Felix: Özellikle Seungmin'den özür dilemen gerekiyor.

Jisung: O kim ki? Neden özür dileyecekmişim?

Hyunjin: Tek Seungmin değil, Minho'dan da özür dileyeceksin.

Jisung: Ya kim onl- hatırladım. Seungmin hangisiydi?

Felix: Bekle göstereyim tekrardan.

Felix telefonun ekranında hali hazırda açık olan Instagrama girip Seungmin'in hesabını buldu ve gösterdi.

Felix: Bak bu çocuk, hatırladın mı?

@kimseungmin

@kimseungmin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Merhaba KeDicik ✓[MINSUNG]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin