Bu bölümü yazarken '' Your Eyes Tell ve The Truth Untold'' dinleyerek yazdım. İsterseniz bu bölümü bu iki şarkı eşliğinde dinleyebilirsiniz.
...
Adam silahın ucuyla minhonun başına vurup onu bayılttı omzuna alıp yürümeye devam etti.
Baba: Görüşürüz Jisungcuğum 2 gün sonra onu kapına bırakırım işim bitince.
Jisung: Seni şerefsiz adam bana yaptığının aynısını ona yapmana izin vermeyeceğim.
Jisung koşarak babasına yaklaşmaya çalışırken babası 1 el ateş edip onu bacağından vurdu.
Jisung yere düşünce Seungmin hemen yanına gelip onu kaldırmaya çalıştı, tabii bu sırada babası çoktan kaçtı.
Jisung: Minhooo hayırr!!
Seungmin Jisung'u yerden kaldırıp koltuğa oturttu ve kapıdan hızla çıktı. Araba sesinin geldiği yöne bakıp ona karşı sırıtarak gaza basıp kaçan adamın peşinden koştu ama yetişemedi. Geri döndüğünde Jisung'un kendisini ağlamaktan param parça ettiğini görünce ona sarılıp konuştu.
Seungmin: Ağlama Jisung o şerefsiz ona hiç bir bok yapamaz plakasının numarasını aldım. Ona zarar vermeden onu kurtaracağımıza eminim lütfen ağlama.
Jisung: Nasıl ağlamayayım benim yüzümden oldu, o gün beni o adamın elinden kurtarmış olmasaydı, bütün bunlar onun başına gelmiş olmayacaktı. Ben gerçekten koca bir pislikten başka bir şey değilim özür dilerim hayatınızı mahvettiğim için. Minho bulunduktan sonra bir daha yaklaşmayacağım size ancak sizi bu şekilde korurum o adamın elinden.
Seungmin: Saçmalama Jisung bunların olacağını hiçbirimiz bilemezdik. Kendine çok yüklenme lütfen. O adam senin baban olabilir ama bütün bunların seninle alakası yok. Bunları boşver önce polisi arayalım, sonra seni hastaneye götürelim.
Jisung ağlayarak onayladı.
Seungmin polisi arayıp ne olduğunu anlattı. Seungmin telefonu kapatıp hastaneye gitmek için hazırlandı. Bir taksi çağırıp önce Jisung'u bindirdi ardından kendi. Şoföre hastaneye gittiklerini söyleyip Jisung ile ilgilendi.
...
Chan kafasını toplayıp eve doğru yürümeye başladı. Evin önüne geldiğinde kapıyı bir kaç kez çalmasına karşılık hiç bir şekilde açılmayışına sinirlendi. Cebinden evin anahtarını çıkartıp içeriye girdi ve seslendi.
Chan: Minho abiciğim neredesin?
Chan oturduğu koltuktan kalkıp evden hiç bir ses gelmeyince şüphelendi.
Chan: Sevgilim neredesin?
Chan hiç bir yerden ses duymayınca ayağa kalkıp bütün odaların kapılarını açmaya başladı. Evde sadece kendi tek olunca endişelendi. Telefonunu çıkartıp önce Minho'yu aradı. Minho'nun telefonun evde olduğunu anlayınca kapatıp Seungmin'i aradı. Seungmin'i aradığında seungmin telefonu aç.tı.
Chan: Seungmin neredesiniz evde hiç biriniz yoksunuz? Minho nerede, sen neredesin ve küçük nerede sinirleri mi bozan?
Seungmin: Şey Chan ben sana gelince ne olduğunu anlatsam olur mu?
Chan: Seungmin bir şey mi oldu Minho'ya? Yoksa sana mı, yoksa Jisung'a mı?
Seungmin: Bana bir şey olmadı ben iyiyim ama eve gelince konuşalım lütfen olur mu?
Chan: Peki bekliyorum seni evde.
Seungmin: Tamam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merhaba KeDicik ✓[MINSUNG]
Fiksi PenggemarBabası tarafından tecavüze uğrayan Han Jisung'un geçmişteki acı dolu hatıraları geleceğini tehtit etmektedir. Arkadaşları Lee Felix ve Hwang Hyunjin sayesinde bu durumu yavaş yavaş atlatmaktadır. Kendisini hiç beklemediği zamanda Bang Minho ile se...