Aradan 3 hafta geçmişti. Jisung suratıma bile bakmıyordu. Yanına bu yüzden gidemiyordum. En yakın arkadaşımın suratına bakamamak beni çok üzüyordu. En son şansımı denemek için ona grup içerisinde mesaj atmaya çalıştım.
Beyinsizler Topluluğu
Hyunjin: Jisung özür dilerim. Bunu en başta size söylemem gerekiyordu. Hatalıyım. Lütfen beni azıcık tanıyorsan bana güven gerçekten pişmanım. Başta size söylemiş olsaydım bunların hiçbiri yaşanmıyor olacaktı. Özür dilerim hayatınıza girmemem gerekiyordu. Seni incittiğim için özür dilerim.
*Jisung görüldü
* Felix yazıyorFelix: Hyunjin lütfen kendini
suçlama senin bir hatan yok.
Ayrıca ağlamayı da kes, kabak gibi görünüyorsun. Birazdan derse gireceğiz hocaya anlatmak zorunda kalacaksın derdini.
Şu an Jisung yanımda haline gülüyor biliyor musun?
Ağlamayı kes daha fazla güldürme şu salağı.*Jisung yazıyor
*Hyunjin yazıyorHyunjin: Ne demek o, ne demek gülüyor?
Jisung: Sen gülmeyi de mi unuttun beyinsiz. Artık gül ya tamam geçti artık ama dua et Felix sayesinde yoksa seni inan ki affetmiyordum, yat kalk ona dua et.
Ama gaylerden hala nefret ediyorum sadece sana ayrıcalık geçtim bu çok zor oldu inan ki ama Felix sayesinde üstesinden gelebildim.Hyunjin: Gerçekten mi affettin mi beni?
Jisung: Evet affettim ama ağlamayı kes lütfen.
Felix: Hyunjin vallahi burada gülme krizi geçiriyor. Daha fazla güldürme yalvarırım kulaklarımı kanattı gülme sesinden ah ah dayak yiyorum koş yetiş kurtar beni. Ahh ahh.
Hyunjin: Tamam geliyorum hemen.
(Testing buraya kadar.)
Jisung: Ay yeter oğlum öpmeyi kes beni, tokatı yapıştıracağım şimdi sana.
Hyunjin: Daha fazlasını hakediyorsun.
Felix o sırada boğazını temizleyip kötü bakışlarını üzerime bıraktı.
Hyunjin: Artık senden bir şey saklamayacağım Jisung. Sana önemli bir şey söylemem gerek.
Jisung merak dolu bakışlarını arkadaşının gözlerine bıraktı.
Hyunjin: Şuan bunu söyleyip söylememekle kararsızım ama ben Felix'den hoşlanıyorum.
Jisung: Sonunda söyleyebildiğin için senin adına mutlu oldum. Felix'de gay. Ben Felix'in gay olduğunu daha önce öğrendim ve senden hoşlandığını bana defalarca söyledi bu yüzden benden bir ara dayak yedi.
Hyunjin: Nasıl ya Felix'in gay olduğunu bilip onunla nasıl arkadaşlık kurdun?
Jisung: Bekle şimdi yavaş yavaş anlatacağım sana. İlk olarak ben Felix'in gay olduğunu çok önceden öğrendim ve öğrendiğim sırada zaten senden hoşlanıyordu. Felix'i ilk başta hiç kabul etmemiş hatta defalarca onu herkesin önünde küçük düşürmüştüm ama o beni bir bıçak saldırısından kurtardı. O günden bu yana beni bir tek bırakmayan her zaman koruyup kollayan biri oldu. Hiçbir zaman çıkar amaçlı yanımda bulunmadı. O benim bir tanem. Şimdi sana gelicek olursak normalde aramıza seni almıyacaktım, anlıyacağın 3'lu bir grup olmıyacaktık ama Felix'imin sana olan bakışlarını gördüğüm zaman onu mutlu etmek adına seni de aramıza kattım. Anlıyacağın seni sevmiyordum. Sırf Felix'im mutlu olsun diye. Al işte her şeyi öğrendin yalnız tek bir şartım var iğrenç iğrenç gözümün önünde öpüşmeyin. Vallahi sizi tokatlarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merhaba KeDicik ✓[MINSUNG]
FanficBabası tarafından tecavüze uğrayan Han Jisung'un geçmişteki acı dolu hatıraları geleceğini tehtit etmektedir. Arkadaşları Lee Felix ve Hwang Hyunjin sayesinde bu durumu yavaş yavaş atlatmaktadır. Kendisini hiç beklemediği zamanda Bang Minho ile se...