Han Jisung okulun en gözde seksi öğrencilerinden biriydi. Herkes onu görmek için teneffüs aralarında onun sınıfının önünde toplanırdı. O çıkınca herkes etrafını sarar ve ona dokunmak isterdi. Han Jisung kibirli biri olduğu için herkesin ona olan sevgisini küçümser ve ilgilenmezdi.
Bu zamana kadar hiç bir erkekle çıkmamıştı. Erkekler onun ilgi alanına girmiyordu. O seksi ve güzel kadınlardan hoşlanıyordu. Gay olan kimseyle konuşmuyor, onları herkesin içinde küçük düşürücü sözler sarf edip incitiyor.
Bu yüzden kendisine gay olmayan bir grup kuruyor. Bu grup 3 kişiden oluşuyor. Kendi dışında ki iki arkadaşı Felix ve Hyunjin.
Bu kadro okulun en gözde üçlüsüydü.
Aralarında Hyunjin gaydi ama bunu onlara hiç söyleme fırsatı olmamıştı. Çünkü söyleyeceği zaman Jisung'un bir gay çift hakkında aşağılayıcı konuşması yüzünden söylememe kararı almıştı.Felix Jisung'a yaptığının ne kadar yanlış olduğunu söylese bile Jisung onu dinlemiyor. Ona da aşağılayıcı bakış atıyordu. Buna rağmen Felix Jisung'u çok sevdiği için ona bir şey demiyordu. Onu ölen ikizi Yongbok yerine koymuştu.
Bir derdi oldumu direk ona yardım etmekten çekinmeyen biriydi. İkizi ailesiyle birlikte gittikleri bir Tayland gezisinde kaçırılmıştı. Kardeşini 3 gün sonra bir göl kenarının yanında çıplak cansız bedenini bulmuştu polisler.
Doktorların yazdığı otopsi raporunda organlarının hepsinin alınmış olduğu yazılıydı. O günden sonra Tayland'a bir daha ayak basmamıştı Felix.
1 ay sonra okula başlayacaklardı ve aynı sınıfta olucaklardı ama onu kaçıran adamlar buna izin vermedi. Felix o zaman ciddi anlamlarda psikolojik tedavi görmüştü. Yaşadığı şey onun için çok zor bir durumdu ama Jisung'u ve Hyunjin'i tanıdığı zaman bu durumu daha çabuk atlatabilmişti.
Jisung'u ilk tanıdığı zaman hiç böyle bir insan değildi ama zaman içerisinde onu değiştiren bir takım olaylar gerçekleşmişti.
Jisung'un gaylerden nefret etme sebebi küçükken babasının ona tecavüz etmesiydi. İlerleyen zamanlarda da okulda çok güvendiği bir hyungunun da ona tecavüz etmesi üzerine Jisung her zaman erkeklerden nefret etmişti.
Bu yüzden kendine erkekler arasından sadece iki kişiyi seçmişti çünkü onlara sonuna kadar güveniyordu.
...Beyinsizler Topluluğu
Jisung: Sizi aşağıda bekliyorum. Gelsenize yemeğe gidelim?
Felix: Canım başına bir
yerleşen taş mı düştü,
hayırdır sen bizi kolay
kolay çağırmazsın yemeğe?Hyunjin: Kesin saksı düşmüştür. Taş yanında az kalır.
Jisung: Hyunjin komik
olduğunu sanıyorsan
yanılıyorsun.Hyunjin: Bence komikti bay suratsız.
Jisung: Ne var mış suratımda
ben senden daha yakışıklıyım
canısı.Hyunjin: Ay ben senin canın olursam kusarım be, kararmıştır senin o için.
Jisung: Ha ha ha. Bay etkisiz
eleman.Hyunjin: Lan sen kime etkisiz eleman diyorsun, gösteririm sana ben kimmiş etkisiz eleman sevimsiz şey seni.
*Felix yazıyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merhaba KeDicik ✓[MINSUNG]
Fiksi PenggemarBabası tarafından tecavüze uğrayan Han Jisung'un geçmişteki acı dolu hatıraları geleceğini tehtit etmektedir. Arkadaşları Lee Felix ve Hwang Hyunjin sayesinde bu durumu yavaş yavaş atlatmaktadır. Kendisini hiç beklemediği zamanda Bang Minho ile se...