Evet arkadaşlar çok uzun zaman oldu sanırım yeni bölüm yayınlamayalı, bundan sonra inşallah düzenli bölüm gelicek ve ben bir şeye karar verdim, bundan sonra tüm ficlerime oy ve yorum sınırı koyacağım. Eğer bunlara yakın olursada kesinlikle bölüm yayınlayacağım bundan şüphe etmeyin, iyi okumalar diliyorumm🙂
.45 okunma
.15 yorumİkili birbirlerine sarıldılar, Minho abisin koluna girip odadan çıktılar.
Hyunjin: Bu Chan sana hala ayar oluyor aranı düzeltmelisin kardeşim, ayrıca ayrıntıları şuan şu dakika anlatmalısın dökül bakayım.
Jisung: Yarın konuşalım biraz başım ağrıyor.
Deyip odadan çıktı ve kendi odasına yöneldi.
...Chan: Ay Minho yeter Minho sen ayağa kalkma bir süre olur mu sinirleniyorum yoksa.
Minho abisinin dediğine çok gülmüştü yanında oturan Seungmin Minho'nun hemen dibine girip kulağına fısıldadı.
Seungmin: Hastane odasında yapılacak iş mi bu şimdi cidden, ayrıca söyle canın acıyorsa merhem getireyim abin şuan deliye dönmüş vaziyette baksana elindeki telefonu yiyecek resmen çiğ çiğ.
Minho tekrar gülmeye başlayınca Chan,
Chan: Neye gülüyorsunuz?
Minho: Kırmızıdan mor'a dönmüş haline, ne oldu acaba abi yoksa Seungmin abi mi bir şey yaptı?
Seungmin hemen gülerek Minho'nun kulağından tuttu
Seungmin: Ya sen nasıl bir şeysin ya, seninki bitti benimkine mi başladın resmen kösteksin sen bana resmen eşek.
Chan anlamsız bakışlarla ikiliye bakıyordu.
Chan: Ne oluyor ya?
Minho: Abi alınma ama cidden öküzsün nesini anlamadın ima ettiğim şeyin?
Chan sesini yükseltip
Chan: MİNHO!
Minho hemen yerinden sendeleyerek kaçtı.
Seungmin gülüp Chan'in yanına doğru kaydı ve kollarını onun beline doladı.
Seungmin: Ya bağırmasana çocuğa niye sinirleniyorsun ona?
Chan: Sence niye sinirleniyorum Seungmin?
Seungmin: Sanki hiç yapmayacak sevdiği kişiyle?
Chan: O hep benimle kalıcak küçük kardeşim o benim.
Seungmin: Oldu küçülsünde cebime girsin bari, birde turşusunu kuralım tam olsun ne dersin hayatım?
Chan: Ben o çocuğu hala sevmiyorum Minho'ya göre biri değil o.
Seungmin: Sence buna Minho'nun karar vermesi gerekmez mi?
Chan: O daha küçük?
Seungmin: Bak Chan Minho kendi kararlarını alabilecek bir yaşta eğer bir hata yaparsa elbette yardım edersin ama müdahalede bulunamazsın sevgilim bütün bunları kendisi halletmeli sen sadece yardımcı olabilirsin, unutma sen onun kardeşisin, ailesisin bebeğim elbette o zaman yardım etmek en doğrusu.
Chan: Haklısın ama işte-
Seungmin: Devamını duymak istemiyorum bu konu burada kapandı ayrıca sen benimle hiç ilgilenmiyorsun küsücem sana bak hıh.
Chan: Dur konu nasıl değişti bu ışık hızıyla?
Seungmin Chan'in kucağına çıktı ve ellerini boynuna doladı.
Seungmin: Konu sen ve bende değişir elbette sevgilim.
Son kelimeyi vurgulayarak söylemişti ve Chan'in dudaklarından bir gülümseme kazanmıştı. Chan ellerini seungmin'in önce belinde sonra kalçalarına doğru gezdirdi, yarım ağız seungmin'in gülüşüyle birlikte Chan seungmin'in öpmeye başlamıştı. Yavaş yavaş öpüyorlardı adeta tadını çıkartmak istercesine. Seungmin ellerini Chan'in boynundan indirip gömleğinin içine gitti, karın kaslarını okşamaya başlamıştı. Bu sırada içeride tam yanlarında otuz iki diş ikisini izleyen Minho ateşli öpüşmeyi bölen kişi olmuştu.
Minho: Hop koğuş, abime bak sen hele.
Seungmin duyduğu ani sesle yerinden sıçrayıp yere düşmüştü.
Chan hemen Seungmin'in yerden kaldırıp
Chan: Şimdi ben seni sikicem Minho kaçma gel buraya eşek kafalı.
Minho hemen odasına koşup kapıyı kapattı.
Minho: He he bende öyle diyordum. Yemek hazır olunca çağırırsınız beni abiciğim benim.
Chan gülüp
Chan: Zıkkım yersin anca beyinsiz.
Minho: Abi ya ayıp oluyo yalnız.
Chan: He he bende öyle diyordum.
İkiside güldüler Chan seungmin'in yanına doğru giderken
Minho: Abi ben Jisung'u gerçekten seviyorum ve onunla çok iyi anlaşacağınızı da biliyorum.
Chan: Bilmiyorum Minho herşeyi zaman göstericek sadece, hadi dınlen sen orda ben çağırıcam seni.
Minho: Tamam abi.
Chan seungmin'in yanına gelip bir öpücük bıraktı dudaklarına.
Chan: Hadi gel yemek hazırlayalım.
Seungmin: Olur canım.
İkili yemeği hazırladı ve Chan minhoyu çağırmak için ayağa kalktı.
Chan: Minho hadi sofra hazır.
Minho çok geciktirmeden,
Minho: Tamam abi.
Minho kapıyı açıp Chan'i takip etti. Hepsi yemeği bir güzel afiyetle yiyip, topladılar.
Minho: Abilerim film izlesek mi?
Seungmin: Oluur bende izlemedim uzun zamandır.
Chan: Tamam o zaman hadi bir tanesini seçip izleyelim.
Minho aniden bağırıp
Minho: Lütfen korku olmadın lütfen lütfen.
Chan: Hm ama benim aklımda korku vardı, o ne olacak?
Minho: Banane banane başka aç, başka zaman izlersin sen sevgilinle korkuyu.
Chan gülüp aksiyon dolu bir filme başladılar. Filmin bitmesine son beş dakika kalmıştı ki kapı zili çalınmıştı.
Chan: Siz oturun ben bakarım.
Minho ve Seungmin onaylayınca Chan kapıyı açmak için ayağa kalktı.
...
Hyunjin: Oğlum yeter oflayıp puflamayı kes içim şişti demim demim diyorum ama yeter artık canım aa.
Jisung: Of Hyunjin off içimde bir sıkıntı var neden bilmiyorum.
Hyunjin: Sen içindeki sıkıntılara önem mi verirdin, sıkıntıları gidermek istiyorsan tuvalete git yavrucuğum saksın bu kadar mı çalışmıyor?
Jisung: Sen harbiden beyinsizsin he Felix sana nasıl katlanıyor bilmiyorum, bu öyle bir sıkıntı değil işte anlamıyor musun...
Evet bir sonraki bölümde görüşmek üzere hoşça kalın<33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merhaba KeDicik ✓[MINSUNG]
Fiksi PenggemarBabası tarafından tecavüze uğrayan Han Jisung'un geçmişteki acı dolu hatıraları geleceğini tehtit etmektedir. Arkadaşları Lee Felix ve Hwang Hyunjin sayesinde bu durumu yavaş yavaş atlatmaktadır. Kendisini hiç beklemediği zamanda Bang Minho ile se...