Felix başını onaylar bir şekilde salladı ve Hyunjinin bacaklarına başını koydu ve gökyüzünü izlemeye başladı.
Felix: İyisin seungmin değil mi?
Seungmin: Evet iyiyim Felix, özür dilerim.
Felix: Asıl ben çok özür dilerim affedebilir misin beni?
Seungmin, hemen Felix'e sarıldı. Aradan bir yıl geçmişti her şey düzene girmişti sadece jisungın babasının hapse girmesi kalmışto ve jisung bunu sonuna kadar arkasındaydı Minhoyla. Herkes hyunjinin evinde toplanmıştı sohbet ediyorlardı gülerek, bu sırada Minho ve jisung eve gülerek elinde kocaman pastayla gelmiştiler.
Jisung: Eveeet bugüün kocaman bir kutlama yapacağız.
Chan: Hayırdır yer cücesi?
Minho: Abiciğim lütfeen.
Chan gülerek: tamam tamam bir şey demedim.
Seungmin heyecanla
Seungmin: Ee hadi söylesene çatlatma bizi ne olduı?
Minho: Bir değil iki şey oldu aslında ehehe.
Hyıncin: Lan oğlum üstünüze mi atlim söylemeniz için sıkim mi boğazınızı söyleyin ulan çatladım burda.
Jisung: Bir Doyun hapislerde çürüyecek ikincisi ise
Jisung ve Minho gözlerinin içine bakıp
Minho: Biz evleniyoruz.
Chan, Seungmin, Hyunjin, Felix ağzı beş karış açık ikiliye bakıyorlardı.
Minho: Ya bir şey desenize ayrıca bizim yeni sevgili olan çifte kumrular nerde?
Felix: Şey a geliyor onlar birazdan gelirler, lan doğru mu duydım şaka mı yapıyorsunuz?
Jisung: Şakayı biz çoktan geçtik ciddiyiz.
Bu sırada kağı çalınmıştı, hyınjün mutlulukla
Hyunjin: Ay ay çiçeğim evleniyor lan durun hemen aöıyom kapıyı otırun siz.
Hyunjin: Hoşgeldiniz çifte kumrular, düğün var ayol düğüüün.
Jeongin ve Changbin gülerek içeri girmişlerdi el ele.
Changbin: Merhaba, düğün varmış, kim evleniyor.
Seungmin heyecanla
Seungmin: Minho ve jisungu evlendiriyoruz, ya Chan ne oldu put gibi donup kaldın öyle bir şey desene kardeşin evleniyor burada.
Jeongin gülerek
Jeongin: Birden söylenince kalbine inmedi değil mi, Chan hyung iyi misin ya?
Chan: Ben iyiyim ama benim miniğim evlenicek mi ben hiç hazır değildim buna.
Minho abisine gidip sarıldı.
Minho: Canım abim benim en çok seni seviyorum ben sen benim ailemsin ama ikinci ailem jisung.
Jisung Minho nun yanına gelip
Jisung: Bacanak mı oluyoruz yani biz ha Chan.
Chan: Kafanı kırdırtma eşek hyıng diyeceksin bana.
Changbin: Oho bunlar daha bacanak olmadan başladılar kavga etmeye minsung evlendikten sonra ne olur bilmem ha Minho?
Minho: Demi evlendikten sonra düşünemiyom onları, darısı sizin başınıza değil mi jeongin?
Jeongin gülmeye başlayınca Chan binde güldü.
Hyunjin: Yooo sizden sonra chanmini evlendiricem ben bi kurtulak nedir böyle kaç yıl oldu sevgili oluşunuz dedoş?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merhaba KeDicik ✓[MINSUNG]
FanfictionBabası tarafından tecavüze uğrayan Han Jisung'un geçmişteki acı dolu hatıraları geleceğini tehtit etmektedir. Arkadaşları Lee Felix ve Hwang Hyunjin sayesinde bu durumu yavaş yavaş atlatmaktadır. Kendisini hiç beklemediği zamanda Bang Minho ile se...