Bölüm 12

243 24 11
                                    

...

Chan: Ya anlamıyor musun be adam sizi istemiyoruz hayatımızda daha önce çıkıp gitmeyi nasıl bildiniz ikiniz öyle de kalın bir daha girmeye çalışmayın hayatımıza.

*konuşma sonladırılır

Jisung kısık sesle

Jisung: Ne oluyor, Minho ne yaşadı küçükken?

Chan sıkıntılı bir şekilde telefonu kapattıktan sonra arkasını hızlıca dönüp kapının önünde ki Jisung'u gördü sinirle

Chan: Sen ne zamandır oradasın?

Jisung: Daha yeni geldim.

Chan: İnanmıyorum sana, duydun değil mi konuşma mı?

Jisung: Evet duydum yalan konuşmayacağım, kimdi onlar?

Chan Jisung'un yakasına yapışıp

Chan: Bu seni ilgilendirmez sen kim oluyorsun da soruyorsun bana! Eğer duyduklarını Minho'ya bahsedersen seni bitiririm çocuk anladın mı beni?

Jisung sırıtıp

Jisung: Ne kadarda korkuyorsun, soylememem için neredeyse yalvaracaksin!

Chan yumruğunu havaya kaldırıp

Chan: Sen canına mi susadin çocuk?

Jisung: Ben canıma susamadım. Sadece seni bu kadar sinirlendiren şey ne onu anlamaya çalışıyorum.

Chan: Bu seni ilgilendirmez dedim.

Jisung: Duydum bir kere çok geç.

Chan yumruğunu havaya kaldırıp Jisung'a vuracakken araya giren Minho ile donup kalır.

Minho: Abi ne yapıyorsun, ne oluyor burada?

Chan: Minho çekil aradan.

Minho: Ne olduğunu söylemeden asla çekilmem, dünden beri çok garipsin bana da anlat her şeyi.

Chan: ÇEKİL DEDİM SANA!!

Minho: BENDE SANA ÇEKİLMİYORUM DEDİM!!

Chan istemsiz bir şekilde sinirle ne olduğunu anlamadan yumruğunu Minho'nun yanağına indirdi. Kardeşinin yalpalayıp yere düştüğünü görünce Chan donup kaldı. Bu dünya da en son isteyeceği şeyi yaptı. Kardeşine el kaldırdı. Jisung yere düşen Minho'yu görünce sinirlenip Chan'in yakasına yapıştı. 

Jisung: Senin derdin benimleydi ona neden vurdun.

Jisung konuşmasını bitirip hala şaşkın bir şekilde duran Chan'e yumruk attı. Jisung arkasını hemen dönüp yere düşen Minho'yu kaldırdı.

Jisung: Çok acıyor mu?

Minho: Biraz ama bu bana garip bir şekilde çok tanıdık geldi.

Jisung: Anlamadım bunun nesi çok tanıdık geldi.

Minho: Bilmiyorum sadece sanki bir şey anımsadım bilmiyorum.

Chan Minho'nun dediklerini duyunca gözünü sonuna kadar açtı.

*Chan'in iç konuşma sesi

Chan: Tanrım ben ne yaptım, umarım daha fazla bir şey hatırlamaz.


Chan hemen kendine gelip Minho'nun yanına eğilip

Chan: Özür dilerim Minho, istemeden oldu. Bunu sana yapacağıma elim kırılsaydı iyiydi.

Merhaba KeDicik ✓[MINSUNG]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin