Bölüm 14

228 21 1
                                    

Bu bölümü yazarken sadece tekrar tekrar dinleyip yazdığım şarkı '' I Am You'' bu şarkı eşliğinde tekrarlayarak okuyabilirsiniz.

...


Seungmin: Ben her zaman yanındayım sevgilim.

Minho: Bunlar gerçek mi, abi doğru mu duydum, yalan değil mi bunlar şaka yapıyorsun yani?

Chan ve Seungmin şok içinde birbirlerine bakarken Minho bağırıp

Minho: ABİ DOĞRU MU BUNLAR??

Minho göz yaşları içinde soru dolu gözlerini abisine yöneltirken gözlerinin karadığını hisseti ve bayıldı.

Chan ve Seungmin oturduğu yerden kalkıp hemen Minho'nun yanına gittiler.

Chan: Minho kalk lütfen kalk abiciğim, uyan aç gözlerini lütfenn. Özür dilerim böyle öğrenmemen gerekiyordu Minho kalk lütfen. Minhooo :(


...

Seungmin X Felix X Hyunjin birlikte telefon konuşmaları

Seungmin: İşte her şey böyle oldu.

Felix: Minho nasıl şimdi peki?

Hyunjin: İyi değil mi kötü bir şeyi yok?

Seugnmin: Şuan Chan yanında kötü bir şeyi yok dedi doktorlar aşırı stresten dolayı bayıldığını söylediler. Jisung'un nerede olduğunu biliyor musunuz?

Felix: Jisung'a ne oldu, Jisung nerede, bir şey mi oldu ona?

Seungmin: Yanınızda değil mi?

Felix: Hayır yanımızda değil Seungmin kardeşime bir şey mi oldu, Seungmin.

Hyunjin: Felix sakin ol lütfen sorduğuna göre yanlarında değil demek ki o iyidir. Kafasını toplamak için sahile gitmiştir belki?

 Felix: Doğru söylüyorsun ama sahile durduk yere gitmez ki o sadece sinirlendiğinde ve ağlamak için gider.

Seungmin: Bence sahile gidip yanında olmalısınız Minho'ya  artık sana zarar gelmemisin diye uzaklaşacağım demişti. ''Düştüğümüz bu karanlık çukurdan ancak ben çıkarsam sen mutlu olursun demişti''. Onu yalnız bırakmayın bir delilik yapmasın kendine. 

Felix: Seungmin sen neler diyorsun? Ben Jisung'u aramaya gidiyorum o zaman.

Hyunjin: Bekle seni evinden alayım birlikte gidelim tek gitme.

Felix: Tamam bekliyorum. Görüşürüz Seungmin eğer onu bulursak ararım seni.

Seungmin: Görüşürüz Felix. Mutlaka ara beni bulduğunda. Bulduğunda da Minho'nun durumunu anlat ona. Şuan Minho'nun Jisung'a çok ihtiyacı var. 

Hyunjin - Felix: Tamam.


*Konuşma sonlandırılır.


Seugnmin Chan'in yanına gidip ona sarıldı.


Seungmin: Hala uyanmadı mı?

Chan: Uyanmadı kahrolası geçmişimizi neden anlattım o evdeyken neden, eğer ben bunu anlatmış olmasaydım kardeşim şuan bu halde olmazdı. Jisung'un gitmesi onu üzdü. Seungmin ben ben ne yapacağımı bilmiyorum yardım et bana.

Merhaba KeDicik ✓[MINSUNG]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin