9

1.4K 80 20
                                    

Madison'un ağzından:

Ertesi günün sabahı kasıklarım deli gibi ağrıyordu. Şiddetle karnımı tutunca bir elin temasıyla irkildim. Doğru ya şimdi hatırlamıştım neden kasıklarımın ağrıdığını.

"Her şey yolunda mı?" Dedi beni kendine döndürerek.

"Kasıklarım ağrıyor." Dedim acıdan iki dudağımı birbirine bastırarak.

"Merlin. " Dedi ellerini kasıklarımda birleştirerek. Elini yavaşça oynatarak bir masaj yaptı. İyi gelmişti ama hala ağrıyordu.

"Bir duş alayım." Dedim ayağa kalkarak. Zar zor yürüyordum.

"Hay anasını Maddie." Dedi hızla yanıma gelerek.

"Korktuğum başıma geliyor." Diye mırıldandı.

"Ne? Neden korkuyormuşsun?" Dedim suratımı ekşiterek

"Bir büyücü bazı duyguları keskin ve şiddetli yaşarsa olduğundan daha güçlü olabilir. Ve dün resmen sana eziyet ettim. Merlin ." Dedi ve ellerini ensesinde birleştirerek benden uzaklaştı.

"Hayır Draco ne saçmalıyorsun?"

"Şimdi anlıyor musun neden o gün seninle birlikte olmayı reddettiğimi?"

"Ne kadar mutlu olduğumu görmüyor musun!" Dedim gözlerim dolarken.

"Hayır lütfen ağlama lütfen." Dedi bana sarılırken.

"Bak seni incitmek istemiyorum. Ne kadar mutlu olsan bile seni böyle görmenin ne kadar büyük bir pişmanlık duygusu beslediğini bilemezsin." Dedi.

"Yine kendi bildiğin yoldan gidiyorsun. Bir kere olsun düşünsen bir şey olacak sanki." Dedim kapıyı çarparak duşa girdim. Haklıydım duş alınca baya bir ağrım azalmıştı. Kendimi iyi hissediyorum. Uzun zaman sonra ilk defa.

Duştan çıktığımda Draco gitmişti. Gitmeseydi tekrar kavga edebilirdim. Bugün haftasonu olduğundan sivil giyinebilecektim. Fred ve George ile Hogsmaede'ye gidecektik. Üstelik oradan çatlak kazana da uğramalıydık çünkü Draco müthiş fantazisiyle sevişirken üzerimdeki gömleği yırtarak çıkarmıştı.

 Üstelik oradan çatlak kazana da uğramalıydık çünkü Draco müthiş fantazisiyle sevişirken üzerimdeki gömleği yırtarak çıkarmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İyi ruh halim kombinime de vurmuştu. Hava soğuktu ama çok da üşüyeceğimi sanmam. Ortak salona indim ve biraz kitap okudum. Fred'i kapının önünde görünce kalktım ve salondan ayrıldım.

"Bugün çok enerjik duruyorsun. Bir şey var mı?" Dedi biz zindandan çıkarken.

"Aman yani Fred. Bir şey mi olması lazım? İki dakikalık zevkime de müdahale etmesen bir yerlerin eksilecek." Dedim sıkıntıyla.

Elini omzuma attı.

"Tamam tamam kızma." Dedi saçımı karıştırarak.

"Hey!" Dedim ellerini saçımdan çekerek. Gülerek dışarıya çıktık. Dışarısı cidden soğuktu.

SILENCE / DRACO MALFOY Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin