6

1.8K 100 21
                                    

Draco'nun ağzından:

Noel tatiline bir haftadan az kalmıştı. Bu sefer eve gitmeyecektim. Madison burada kalıp SBD'lerine çalışacaktı belki de ben de aynısını yapmalıydım.

Birden ben üzerimi değiştirirken odaya Pansy daldı. Üstüm yoktu ve rahatsız olmuştum. Üzerime doğru yürüdü ve beni duvara itip iyicene yaklaştı.

"Ne istiyorsun Pansy?" Dedim kızdığımı belli ederek.

Dudaklarıma baktı ve öpmek üzere eğildi. Ne yapıyordu bu? Onu üzerimden ittim. Yatağımın üzerindeki gömleği üzerime geçirdim.

"Sana söylüyorum Pansy. Benden uzak dur." Dedim bütün nefretimle.

"Ondan hoşlanıyorsun değil mi?" Dedi ben çıkıp giderken.

"Neden bahsediyorsun sen?" Dedim arkamı dönerek.

"Maddie denen kızdan hoşlanıyorsun." Dedi tekrar.

"Ondan hoşlandığım yok benim." Diye toparlamaya çalıştım.

"Draco bir şey demedim ve inkar etmene de gerek yok. Onunla konuşmalısın. Çünkü aranızda ne var bilmiyorum ama o da senden deli gibi hoşlanıyor. Gözlerinden belli." Dedi.

Onu ilk defa böyle görüyordum. Bir şey demedim ve çıkıp gittim. Crabbe'nin odasında üzerimi giyindim ve büyük salona indim. Maddie henüz gelmemişti.

Kalktım ve Gryffindor ortak salonuna doğru ilerledim. İçeriden ilk önce George çıktı.

"Madison geliyor mu?" Diye sordum.

"Draco , Madison revirde." Dedi George. Dün yanımdan ayrılırken gayet iyiydi. Ne olmuştu ki birden?

"Ne zamandan beri?" Diye sordum bir kez daha durdurarak.

"Saat üçte gitti. Bak sana söylememem gerekiyor ama bir yandan bilmeni istiyorum." Dedi sesini alçaltarak.

"George lütfen." Dedim yalvaran bir ses tonuyla.

"İç kanama geçirdi. Ama durumu iyi. Şimdilik."

Neye uğradığımı şaşırmıştım. George'a kısa bir teşekkür edip hemen revire ilerledim.

"Onu görebilir miyim Madam Pomfrey?" Dedim kapıda duran kadına.

"Üzgünüm Bay Malfoy. Bugün dinlenmeli." Dedi kadın. Onu da anlıyordum. Maddie için bu iyi olacaksa pekala yaparım.

"Bugün onu göremez miyim?" Dedim.

"Geç saatlere kadar hayır göremezsin."

"Peki gece yanında kalsam? Benim için imza çıkarır mısınız?" Dedim tekrar.

"Pekala tamam. Ama bu ilk ve son." Dedi kadın.

Günün o kadar çabuk bitmesini istedim ki. Derslere nasıl girip çıktığımı hatırlamıyorum bile. O kadar endişeliydim o kadar korkuyordum ki.

Akşam büyük salonda yemek yendi. Gryffindor'dakiler bugün çok tuhaftı. Sorun Maddie'yle ilgiliydi emindim bundan.

Yemek yendikten sonra ortak salona çıktım. Birkaç ödev hallettim ve saatime baktım. Yasak saati neredeyse başlamıştı. Odadan çıktım ve revire ilerledim.

"Madam Pomfrey?" Diye tıklattım kapıyı.

"Hoşgeldin." Dedi kadın kapıyı açarken.

İçeri girdim ve tek bakışta oturduğu yatağı buldum. Benim geleceğimi bildiği için uyumamıştı. Bitkin ve yorgun gözüküyordu.

SILENCE / DRACO MALFOY Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin