Merhaba, desteklerinizi bekliyorum.
İyi okumalar...
Lami'nin babası mükemmeliyetçi biriydi. 6 yaşındayken onu futbol kursuna yazdırdı ama Lami bu sporu asla sevmiyordu.
Ona uyguladığı baskıdan dolayı babasından ne kadar nefret etse de, annesi ve kız kardeş için bunlara katlanıyordu.
Erkeklerden hoşlandığını soyunma kabininde, arkadaşlarının çıplak halini görünce anladı. Erkekleri her haliyle severken, kızları seçiyordu. Bu durumu çevresindekiler öğrenince, liseye kadar ağır zorbalık gördü. Babası ise onu bir lanet olarak görüyordu.
Gerçek şu ki, Lami utangaçtı ama erkeklerle ilişkisi olması ona güven verdi.
Bir aydır bu lanet İstanbul'dayım. Birçok şeye alıştım ama bu İstanbul'a asla.
O gün kafamı Kunt'un omzuna koydum ve ağladım. Çünkü kimseye güvenememek beni yoruyor.
Küçükken olmak istediğim yaştayım ama hayatım gerçekten çok sıkıcı.
24 gündür Kunt ile sevgiliyiz. Evet, doğru okudunuz. Ben ve Kunt. Gerçekten ilişkimizi güzel gidiyor ama bazı kafamı karıştıran şeyler de var.
Geçen hafta baş başa bir kafeye gittik ve sınıf arkadaşlarımdan biriyle karşılaştım. Çocuğa sarıldıktan sonra fazla sinirlendi ve çocuğu yanımızdan kovdu. İlk kez olan bir şey olduğu için bu seferlik sustum. 2 gün önce ise okulda bir çocuk bana yanlışlıkla omuz attığı için neredeyse dövüyordu. Ya Kunt,ta bir sıkıntı var ya da ben fazla büyütüyorum.
Cuma 16.26
Bugün bir festival vardı ve şu an oraya hazırlanıyorum. Diğerleri de orada olacak ama Kunt'la baş başa takılacağız.
Artık havalar akşamları soğuk hatta bazen fazla rüzgarlı oluyordu. Eğleneceğiz diye umarım götümüz donmaz.
Mükemmel bir zekam olduğu için siyah askılı elbisemin üstüne, açık mavi uzun kot ceket aldım. Orada bol bol tepineceğimiz için siyah converslerimi giydim. Gerekli olan her şeyi deri baget çantama koydum. Saçlarımı salık bıraktım. Gözlerime rimel ve göz kalemi sürdüm.
Aşağıdan Kunt'un sesini duyunca, bir ceylan gibi süzülerek yanlarına gittim.
''Nu deli kız bakmaz orada telefonuna. Sana güvenerek izin verdim.'' dedi, annem.
''Merak etmeyin Gül Teyze. Dikkatli oluruz. Biraz geç dönebiliriz ama.'' dedi, gri gözlerine kurban olduğum.
''Şu kız asosyallikten çıktı ya, bana yeter.'' diye konuştuktan sonra annemle vedalaştım ve evden çıktık. Ayrıca biner binmez öpüşmeye başladık.
Cinsel anlamda en çok ileri gittiğimiz zaman dündü. Hayatımda ilk kez sakso çektim ve bütün gün midem bulandı.
O aracı sürerken, ben de radyoya uzandım. ''Ne kadarlık yolumuz var?''
''En fazla 40 dakika falan. Bu arada, çok güzel olmuşsun.'' Normalde böyle bir şey demese asla umursamam ama şuan, ne biliyim bir garip oldum.
''Teşekkür ederim. ''
Radyoda Oğuzhan Şahin-Ben Onlardan Değilim çalıyordu ve bu şarkıyı cidden severim.
Bazen Kunt ile ilişkimiz bana rüya gibi geliyor. Garip bir şekilde, ona hemen bağlandım. Eğer bu hataysa, yaptığım en güzel hata bu olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
6 PAT
Short StoryHiç utanmadan üstümdekileri çıkardım. Ben sadece sütyenle ve külotla kalırken, Kunt da boxer ile kalınca, ayağımla ona kum attım. Denize doğru koşmaya başladım. Oyun dediğin eğlenceli olur, ben de öyle davranıyorum. ''Ah Hilal, elime bir geç sen!''...