17

989 69 1
                                    

Koşarak yanlarına gittiğimde ikiside bana baktı

-Ooo Mıste. Sen ne zaman geldin?

-Az önce geldim. Özür dilerim Öykü. Gerçekten sen olduğunu görmemiştim.

Diyip elindeki çiçekleri bana uzattı.

Karan'a baktığımda gayet durumundan memnun duruyordu. Hani kavga hani dayak hani ekşın falan.

-Yok Mıste ben seni tanıyorum zaten. Yanlışlıkla olduğuna eminim.

Gülümsedik öylece. Karan yokmuş gibi davranıyordum.

-Hadi gel içeri geçelim.

Dedim Mıste'ye

-Mustafa sen geç. Öykü sende bekle!

Dedi birden Karan gür bir sesle. Mıste takmadan tamam diyip içeri geçti.

-Evet hanımefendi beni neden engellediniz acaba?

-Saçma sapan konuştuğun için.

Sırıtarak

-Ha sen utandın.

-Ya ben senden ne utanacakmışım be.

-Ondan yanakların kıpkızarık değil mi?

-Neyse Karan senin işin vardır sen git. Operasyon falan filan.

-Sabah dozumu almadan gitmeyeyim o zaman.

Diyip bana doğru yaklaştı. Hassiktir öpecek!

Bana birden sarılmasıyla olduğum yere çivilendim.

-Sende bence bir fesatlık var.

Dedi gülerek.

-Hayır ben zaten sarılmanı bekliyordum ki.

Kafasını yaw he he der gibi salladı ama bir şey demedi.

Bende ona sarıldım.

-Öykü.

-Hı.

-Kendine dikkat et tamam mı?

Hemen kafamı boynundan çekip

-Ne demek kendine dikkat et. Ne oldu?

-Yani yarın çok önemli bir operasyona gideceğiz. Daha önce şehitler verdiğimiz ama başarısız olduğumuz bir operasyon. Ben ilk defa gidiyorum. Demek istediğim-

-Kes sesini Karan! Ne demek şehit falan vermişiz. Saçmalama. Korkutma beni. Hem ne operasyonu bu. Gene mi uyuşturucu.

-Yani demek istediğim eğer bana bir şey olursa hayatına devam et. Gizli bir operasyon bu kimseye söyleyemem.

-Salak salak konuşup benim canımı sıkma Karan. Ben biliyorum sen hemen geleceksin.

-Gelebilirsem gelirim. Ama dediklerimi unutma kendine dikkat et ve hayatına devam et ben gelmezsem.

-Ben kendime falan dikkat edemem. Şapşalım zaten. Senin olman şart yani.

Dedim. Sesin titremeye başlamıştı ama çaktırmamaya çalışıyordum. Bir erkeğin önünde ağlamak mı? Babam dışında asla.

Elini yüzüme koyup gülümsemeye başladı.

-Ağlarsan öperim. Ve sen bence gayet de zeki bir kızsın. Karakolda ben olmayacağım ama orada en az benim kadar tecrübeli insanlar var. En küçük sorununda senin yanına gelecekler zaten. Sadece 0'a basman yeterli.

Ağlasam mı acaba? Son kez falan. Of saçmalama Öykü şuan önemli bir şey konuşuyorsunuz.

-Peki. Ama hemen gelmeye çalış tamam mı?

-Peki komiserim.

Dedi gülümseyerek. Bende gülümsedim.

Arkamı dönüp giderken Kezban dürtmeye başladı.

Belki de artık bir adım atmanın vakti gelmiştir ha?

Bence de.

Bu kadar hızlı olacağını düşünmüyordum.

Geri dönüp koşar adımlarla Karan'ın yanına gittim. Boyumu boyuna eşitlemek için ayağımın üstüne basıp dudağını dudağıma bastırdım.

-Asıl geri gelmezsen ben seni öperim.

____________________________

Canım bir kiss sahnesi istedi.

Vote ve yorum atmayı unutmayın canlarım. Atmaya çalışacağım bir bölüm daha.

Bakalım Karan'ı ne bekliyor?

<33

POLİS BEY! /TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin