Laz kızımız Öykü. Evet lütfen nasıl yazdıysam o şekilde içinden okuyun. Çünkü düzeltirseniz laz olmanın manası kalmaz dostlar. Hhshsh
'^_^'
-Seni gerizekalı ben daha anlatmadan neden sen söylüyorsun elin adamına ismimi.
-Hay ananın amı yani alt tarafı bir isim söylüyorum işitmediğim laf yemediğim dayak kalmıyor. Karanaşkıma gitmeliyim.
Şuan bir atın üstüne binmiş gibi Batu'nun üstünde tepiniyorum.
Çünkü beni deli ediyor.
-Ama kankacım bak benim sayemde gelecekteki eniştem ile görüştün.
Ayağımı ağzına sokmaya çalışarak
-Lan enişte diyip diyip durma.
-Yoğ amına.
Dedi ağzındaki ayağımla konuşmaya çalışarak
-Ne?
-Diyorum ki. Ben senin kabloyu dızlamasam görüşeceğiniz yoktu var ya.
-Senin yüzünden başıma gelmeyen de kalmadı. Hem boğazıma bıçak dayandı. Hemde sen adımı söyledin diye fotoğrafımı atmak zorunda kaldım.
-Engelleseydin o zaman şu leş ayağını da ağzımdan çek pezevenk!
-Pezevenkler seni siksin.
Diyip kafasına bir tane daha vurdum. Ders çalıştığımızı sanan annem kapıyı tıklatıp
-Kurabiye ceturdum ha uşaklar.
Hemen normal insan pozumuzu alıp KPSS testimizi önümüze çektik.
Evet kaç yıldır KPSS ile cebelleşiyorum. Batu'da sürünüyor. Öğretmenlik cidden başa belaymış ama seviyorum işte napak.
Aslında vitesten atıp bir yıl girmedim. Ama o yılda çok kolay sormuşlar sözde.
Eğitim sistemimizden nefret ediyorum.
Denendi onaylandı.✔✔
-Gel anacum gel.
İçeri girdiğinde maviş gözleri mutluluktan parlıyordu.
-Anne ne oldu sana böyle bir mutlusun sanki.
-Cüzel kızim sana bir haberum var da.
Elindeki tepsiyi yatağımın üstüne bırakıp biraz daha geldi.
Gözleri dolu doluydu. İçimden bir ses o kadar mutlu olmayacağımı söylüyordu.
Batu'da dikkatle dinliyordu. Demek ki önemli bir şey. O bile dinliyorsa.
-Annem artık anlatacan mı? Ağaç oldum meyve vermek üzereyim.
-Sus kiz cevap verme anaya.
-Tamam Sultanım anlat.
-Sana bir talip buldum kızim. Oğlan daha yeni askerden celmuş. Asker imuş. Ha uşak bir yakuşuklu bir yakuşuklu. Seni cörmüş. Beğenmiş da. İstemek için izin istiyiler.
Ne? Ben mi?! Beni görmüş bir de beğenmiş it oğlu it. Hayır ben Karan'ın üstüne asker koklamam. Of asker ne alaka o polis.
-Anacum sen kafayı hamladun iyice ha.
Batu bana o ne amına koyayım der gibi bakıyordu. O bakışı bir ben anlarım.
-Ne deysun Öykü sen ha? Bundan daha eyi kısmet mi bulunur safım salağum.
-Anacum ben evlenmek istemiyrim da. Ben daha oğretmen olacaktum. Sen ne deyi böyle yapaysun?
-Cevap verme anaya. Evde kalacasun kızim. Ha cençsun cüzelsun kullansağa buni. Cül gibi asker olacak vatana milletune.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POLİS BEY! /TEXTİNG
HumorSiz: Kaldır elini! Siz:FBI ajanın geldi. Siz: Anana sövmem için son 3 saniye. Hemen çevrimiçi ol! 053**:Kimsin lan sen? 053**:Aloo kime diyorum!? Siz:Batu mala yatma. Gerizekalı amcık. Siz: Telefonumun şarjını niye götürdün orospu evladı. Şarj...