Kız yorum atin azicik gözüm gönlüm canlansınn.
Muah😚
__________________________________
-Anne-
-Kes ula sesini. Senun buralarda ha ne işun vardur. Yolarum seni.
-Ya ben satmadım hiç bir şey ya. Bana iftira attılar.
Annemle hapisteydik şuanda. Bir polisi dövdüğü için onu da yanıma koymuşlardı. Canım annem beni ne de çok özlemiş (!)
-Nerde ha bu senin uşak. Karan midur ne fışkiysa. Ayrılmamış mıydunuz ha siz?
-Kader anam kader.
-Sokayum bu kadera da senin yolunda hapise cirmediğum kalmuşti. O da oldi. Ha bağa bir şeyler oliyi.
diyip yalandan kafasını tutmaya başladı. Yemezler Sultan Hanım.
-Girmediğim anne girmediğim c değil g diyeceksin.
Birden sağına soluna baktı
-Terlik yok boşuna çabalama.
Birden ayakkabısını çıkarıp kafama attı.
-Getur oni bağa!
Geri verdim ayakkabısını
-Sultan yeter!
dedi babam en sonunda dayanamayarak. Babamda annemi savunurken bir iki tane geçirmişti. Şuan aile boyu hapisteydik evet.
Batu ekiple yoldaydı. Karan etrafta yoktu daha. Annem ve babamı salarlardı ama ben sorundum. Uyuşturucu satıcılığından bahsediyoruz. Kan testi için birazda gidecektik. Gitmek istemiyordum.
İğneden nefret ederim. Korkarım ölürüm.
Birden dedem kapıda göründü. Elinde tüfek tarzı modelini bilmediğim bir şeyle geldi.
Harbiden fışkıyı yemiştik.
-Nerde ha benum torunum kızum.
Babam dışlanmış gibi hissetmesin diye bağırdım.
-Babam burda dedem.
Birden maviş gözleriyle bi döndü bana.
-Ula deli kiz. Kalpten mi cöndereceksun bizi da. Ha vurirum senu.
Hay amına. Bana doğrulttu silahı.
-Dede valla yalan. Yapmadım ben öyle bir şey.
Dayımlar da geldi. Dayım çok yakışıklı bir adamdı ilk aşkımdır kendisi. Silah taşımayı sevmezdi. Üst düzey elit bir Karadenizlidir. Annemden baya küçüktür ama evin abisi gibi davranır. Rahmetli anneannem baya geç doğurmuş. Benden sadece 7 yaş falan büyük.
-Ne oluyor burada Öykü.
-Dayı iftira attı bana Berfu.
Erkenden İstanbul'a gittiği için diğerleri gibi Lazca konuşmuyordu. Aslında dayılarımın hiç biri Lazca konuşmuyordu orası ayrı mesele.
Polisler gelip dedemin elindeki o değişik silahı aldılar. Dedem başta dirensede vermek zorunda kaldı. Herkesi çıkarmaya çalıştılar ama dayımın tanıdığı olduğu için kaldılar.
-Sen üzülme güzelim biz seni çıkartırız buradan. Yani.
Diyip annemle babama da baktı.
-Hepinizi çıkartırız.
-Sağol dayım.
Diyip yanaklarını sıktım.
-Dur kız imajım bozuluyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POLİS BEY! /TEXTİNG
HumorSiz: Kaldır elini! Siz:FBI ajanın geldi. Siz: Anana sövmem için son 3 saniye. Hemen çevrimiçi ol! 053**:Kimsin lan sen? 053**:Aloo kime diyorum!? Siz:Batu mala yatma. Gerizekalı amcık. Siz: Telefonumun şarjını niye götürdün orospu evladı. Şarj...