KISACIK ARA

771 39 71
                                    

Mina_km ye ve bütün okuyanlarıma ithafen olacaktır bu bölüm.

Hayatımızda çeşitli bir çok sorun vardır. Bilemem bunu. Herkesin gözünde kendi acısı dev gibidir. Ama bunları teyzelerin bardağın dolu kısmına bak guzum dediği taraftan bakmalıyız biraz da  bence. Kendi düşüncemi doğru kabul ederekten devam ediyorum.

Hepiniz önce internetten arkadaş mı olur gibi bir konuşma yapabilirsiniz ve haklısınızda bu zaman için konuşuyoruz çünkü. Ama bazen istisnalar olabilir bunlar herkesin hayatında var kimse gelip asla istisnam yoktur diyerek burda bizimle tşk geçmesin.

Bu kitap ve diğer kitabımda başından ber yanımda olan Mina_km ye çok teşekkür ederim. Benim ilk okuyucum ve tanıdığım en dürüst insan olabilir. Çünkü hayatımda fazla dürüst insanlara sahip değilim ne yazık ki. Umarım bu saçmalığı daha ilerideki yaşlarımda kırabilirim.

Harbi bir odun olduğum için şuan kalbimden geçen kelimeleri bile tam olarak cümleye dökemiyorum aslında. Ama kalbimde kötü tek bir şey bile olmadığına yemin ederim.

Bir noktaya daha değinmek istiyorum.

İnsanların kusur olarak baktığı bir kaç olaya. Okuduğum her kitapta ya kız yese yese kilo almıyordu. Ya çilekli lip balmı vardı. Mavi veya yeşil asla kahverengi olmayan gözler. Ya siyah ya da kızıl olan saçlar. Bu değişime giden bir şey çünkü kahverengi göz rengini adam yerine koymuyorlar sanki. Ben zayıfsam yesem yesem kilo almasam. İnsanların deyimiyle manken gibi olsam ne olur? Kişiliğim olmadıktan sonra. İşte ne yazık ki bazı insanlar bunu anlayamayacak kadar gerizekalı. Ama alay etme gücünü bulacak kadar da hadsizler. Ayakta alkışlardım ama ayağa kalkmaya üşeniyorum. Ne rezilsiniz siz cidden ya? Bu tipler ne zaman anlayacak acaba bunların kusur olmadığını. Kendi soruma kendim cevap vereyim. Hiç bir zaman. Gerçek güzelliğin ahlak veya kişilik olduğunu anlayamazlar. Hani şu onlarda olmayan şeylerden. Pardon anlayamazlar yok çünkü tahmin ettiğim gibi bomboş bir kafa bomboş bir kişilik.

Her neyse vaktinizi fazla almayayım bence mesajlar yerine geldi. Emin olun insanlar o kadar da takılacak canlılar değil. Bana bunları hatırlatan canım arkadaşıma teşekkür ederim. Tamam wattpad hayal dünyası ama bokunu da çıkartmayın beni de çıldırtmayın. Kendime Hayat Yaptım kitabı sadece bir kitap değil bence. Azıcık da hayal dünyasından uyandırma. Bunları unutmuş insanlara güzel bir cevap bence.

Yeniden teşekkürler Mina_km 💖💖. Ve bu anlattıklarımı bilen herkese.❣❣

Sizin fikirlerinizi merak ediyorum. Yazın yazdıkça rahatlarsınız...

POLİS BEY! /TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin