43

245 16 0
                                    

-Ee Öykü yemeğimizi de yedik. Ne bu önemli mesele?

-Lale ile Kaan Dayım arasında bir mesele.

-Ne?!

Diye ufak bir çığlık attı Batu.

-Bak sen dayına yere bakan yürek yakan.

Dedi Karan'da. Şuan ben Merve Batu ve Karan odamda oturmuş bu konuyu değerlendiriyorduk. Lale Ablaya bu konuyu bu akşam açacaktım. Ama önce bi fikir almam şarttı. Merve merak edercesine lafa girdi.

-Şimdi bu mesele ne neyin nesi baştan sona kadar anlat bi.

-Tamam direk başlıyorum.

Boğazımı temizleyip derin bir nefes aldım.

-Şimdi bundan yıllar önce Kaan Dayım ve Lale aynı üniversitede okumuşlar. Sonrasında da işte ortak arkadaşlardan falan bir şekilde tanışmışlar sevgili olmuşlar.

Batu biraz sinirlenmişti sanki.

-Biz okusun diye gönderiyoruz kıza bak. Şuan Kaan'ı dövesim geldi.

-Okumuş işte kız şuan Almanya'da daha ne yapsın.

Dedim sakince.

-Kes sesini lan bi bölme de anlayalım olayı.

Dedi Karan. Canım benim nasıl da beni tasdikliyor.

-Lafımı bölmeyin devam ediyorum. Dayımın dediğine göre Leyla Ablayı çok sevmiş ve çok güzelde bir ilişkileri olmuş yani ama sonrasında araya üçüncü bir kişi girmiş.

Hep bir ağızdan "Ne?!" Diye bir ses çıktı.

-Yaa gördünüz mü? Neyse devam ediyorum. Bu kızın adı da Ayça mı ne öyle biri. Pekte önemli değil. Aralarına girmiş. Bir şekilde dayımın Leyla Ablayı aldattığını inandırmış Leyla ablaya. Zaten sonrasında aldatıldığını düşünen Leyla Abla da terketmiş. Dersleri de iyi olduğu için meslek sahibi olmuş ordan da ver elini Almanya.

Herkes şaşırmıştı.

-Evet fikirlerinizi alayım.

İlk Merve konuştu.

-Bence aldatmadığını kanıtlarsak hallolabilir.

-Nasıl olacak o?

Dedim. Baya imkansız bir durum gibi şuan. Batu lafa girdi.

-Kızı bulsak.

-Çüş.

Dedi Karan'da. Sonrasında devam etti.

-Bir kere bunca yıl sonra o kızı bulmamız imkansız. Aradan bilmem kaç yıl geçti çünkü.

Kafa salladı Merve doğru dercesine. Konuş yiğidim susturana aşkolsun.

-Bu seçenek tamamen çöp yani.

Diyip ayağa kalktı ve önümüze koyduğumuz beyaz tahtaya birinci seçeneği yazıp çarpıladı.

-Şimdi ikinci bir seçenek. Kaan Dayın başka herhangi bir şey anlattı mı ya da verdi mi? Bu kız nasıl kanıtlamış Lale Abla'ya bu durumu. Onu bi anlayalım atlamamız saçma çünkü iyice anlat güzelim.

Dedi kolunu da tahtanın üstüne atıp. Yakışıklı, fazla yakışıklı.

-Anlatayım tabi, bir kaç fotoğraf çekmiş o zamanlar. Gece klüplerine gidiyorlarmış. Dayım fazla içmezmiş ama o gece kavgalılarmış Lale Ablayla gene Ayça yüzünden. Fazla içmiş Ayça da son darbe olarak dayımla fotoğraflar çekinmiş sanki dayım istermiş gibi fotoğraflar. Fotoğraflar burada.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 25 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

POLİS BEY! /TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin