22

904 72 27
                                    

Cidden bu kaçıncı feryat figanım bilmiyorum. Bir bölümü en az 60-70 kişi okuyor ama vote ve yorum sayısına baktığımda okunmaların yarısı bile değil. Bari okumayın da içim yanmasın. O yüzden bir karar aldım.

Öhöm öhöm. Beni siz zorladınız arklarım

Yorum sayısı: 15
Vote: 15
Geçmeden ya da sabit sayılarda kalmadan YB gelmeyecektir.

Hadi hayırlı olsun.

________________________________________

-Tahmin ettiğim gibi adam senden şikayetçi Öykü. Kanıt bulmamız gerek.

-Al işte Merve var o kanıt sayılmaz mı?

-Bize gerçek bir obje lazım. Nereden belli arkadaşının belki seni korumak istiyordur.

Şuan oturmuş cips yiyerek sohbet ediyorduk. Karan'ın tatil günüydü bugün. Herhalde yani. Onun evindeydik ve evi saray yavrusundan halliceydi. Pardon tam bir saray yavrusuydu!

-Bunlar beni adamdan mı saymıyor arkadaş. Bende kanıtım. Gördüm her şeyi.

-Sen obje misin Merveller?

Dedi Batu ordan. Merveller ne ya?

-Merveller ne lan?!

-Lan falan yakışmıyor ama böyle. Çok düşündüm dedim ben neden seni sinir- aman sana bir isim bulmuyorum. Dedim Merveller yapıyım. Herkes senin ellediğini düşünsün.

Dedi gülerek. Merve şimdi bunu buracıkta doğramazsa daha da doğramaz bence.

-Ya benim bir adım var sen kim köpek bana yeni bir ad buluyorsun ya?!

Diyip yanındaki yastığı fırlattı. Batu sinir bozucu bir sesle gülerek

-Canım istedi!

Dedi gülmeye devam ederken

-Senin ben canını sikeyim!

Diyip saçlarını çekmeye başladı birden. Bunu hisseden Batu bileklerinden tutarak

-Bırak beni!

Diye bağırmaya başladı.

Merve çekmeye Batu da çekmeye devam edince Merve birden Batu'nun üstüne çıktı.

-Benim saçlarımı hemen bırak yoksaaa!

-Ne yoksa ne?!

-Al sana!

Diyip o da saçlarını çekmeye başladı. Tabi çığlığı bastı birden Merve. Karan'a baktığımda dumur gibi bakıyordu hala. Nereye düştüğünü anlamadı tabi garibim deliler mekanına düştüğü için değişiğine gidiyor.

-Saçımı bırak!

-Saçımı bırakmazsan bırakmam Merveller.

-Bana Merveller deme!

Diyip daha fazla çekmiş olacak ki yeniden bir çığlık basmıştı.

-Sen bırak!

-Sen bırak!

-Ya yeter arkadaşlar ayrılın artık.

-Bırak artık!

-Sen bırak!

Birden gök gürlediğinde ikiside durdu.

Pardon Karan öksürmüş.

Merve son bir hışımla elini çekti ve yerine geçti. İkisininde aklı yerine gelmiş ama saçları full dağınıktı.

POLİS BEY! /TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin