18

991 69 6
                                    

Voteler atıldıysa başlayabiliriz.

////////////////////////////////////////////////

-Ya Öykü kurtar beni bu deliden ya! Mamudun malağı gibi oradan izleyip durma

Batu ve Merve'nin kavgaları<<her şey.

Ellerimi iki yana sallayarak banane işareti yaptım.

-Bokumu ye Merve.

Dedi Batu.

-Iyy pislik iğrenç yaratık orangutan şempanze inek domuz.

-O ne amınam bildiğim bütün hayvanları bana saydı kız. İnekten domuza nasıl geçiş yaptın acaba?

-Sende zor olmuyor öyle geçişler falan.

Dün Karan ile konuştuktan sonra bir daha haber alamamıştım. Daha birinci gün ne olabilir ki?

Doktor Bey odaya girdi ve

-Evet güzel hastamız nasıl bakalım?

Zırt pırt geliyordu habire. Güzel hastamız tatlı hastamız. Hastasının deli olduğunu bilse gene böyle dermiydi acaba?

-Hastanız sinirli Doktor Bey! Deliyi benim başımdan alın deminden beri başımın etini yedi. Soru soruyor cevap veriyorum. Normali bu. Ama cevabımdan saçma sapan bir espri çıkarıyor. Çıldıracağım.

-Siz gitseniz mi acaba? Hastamız rahatsız oluyor.

Batu doktorun dibine giderek.

-Hayırdır kardeş sana burda giren çıkan ne? Sıkıntın varsa çözelim yani.

-Ya Batu mal mal davranma.

-Hele sen hiç konuşma. Kurban ol bana. Ben sen hastasın diye seni güldürmeye çalışayım sende nankör kedi benim sırtımdan vur. Şu doktor bozuntusunu savun.

Oturduğum yerde çekirdek ve kolam olmadığı için yeniden hayata lanet okudum. Maksimum şans seviyem budur işte.

-Gerizekalı gerizekalı espriler yapma o zaman sen- ahh.

Yeniden bıçaklandığı yeri tuttu. 2 gün önce  bıçaklandığı için hala yarası tazeydi.

-Hay anasını sikeyim. Ne oldu?!

Dedi Batu. Çoktan yanına gitmişti. Bende oturduğum yerden fırlayıp yanına gitmiştim.

Doktor gelip bir kontrol etti.

-Kızım bi sağlam duramadın ha. Hırsızın amına koyayım ben!

Doktor artık Batu'ya bi kes sesini kodumun gerizekalısı der gibi bakınca dirseğimi karnına geçirip

-Doktorun yanında küfür edip durma terbiyesiz.

Diye mırıldandım o da

-Sikmeyim o doktoru.

Dedi. Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırıyordum.

Doktor bunu duyunca Batu'ya döndü. Allahtan özel olduğu için bir şey söylemiyordu. Normalde olsa kapı dışarı ederlerdi diye düşünüyorum.

-Ne bakıyorsunuz doktorcum?

Doktor Batu'yu takmayarak bana döndü ve

-Sadece biraz kasıldı o kadar. Arkadaşınız sinirlendirmesin yoksa bu kasılma nöbetleri artar.

-Ben halledeceğim Doktor Bey.

-İyi istirahatler.

Diyip çıktı.

-Ben bu doktora çok fena kıl kaptım.

-Nedenmiş o?

Dedi Merve benim soracağım soruyu ağzımdan alarak.

-Sana yavşıyordu görmedin mi?

-Herkes sen mi?

Dedi Merve.

-Hem gayet yakışıklı. Olabilir neden olmasın?

-Olabilir!

Dedi tek kaşını kaldırarak.

-Götüm daha yakışıklı. Amına koyduğumun tipsizi!

Diyip trip atar gibi kendini koltuğa atıp telefonuyla oynadı. Merve takılıyordu zaten. Tamam gençti. O kadar beter de değildi ama bir Batu da değildi bence.

Merve ile birbirimize kıkırdıyarak baktık. Sonrasında

-Annem ve Huriye Teyze bir döktürüyor var ya. Of kesin parmaklarımız arada kaynayacak.

-Oh be sonunda. Şu yarık karnımla bile hala çok açım.

Dediğinde ikimizde güldük.

-Karan nerede günlerdir görünmüyor?

Dediğiyle yatağının yanına oturdum. Yine aklıma geldi işte. Gözlerimi yere indirip

-Gizli bir operasyondaymış. Bir kaç gün yok yani.

-Anladım. Senin moralin ondan bozuk demek ki iki gündür.

-Ne alakası var ya. İşi bu. Niye moralim bozuk olsun onun yüzünden.

-Ya Allah aşkına bırak bu işleri. Kızım birbirinizi deli gibi seviyorsunuz işte. Kör olsa koklaya koklaya anlar hani.

-Ne alak-

-Öykü!

Dedi Batu bağırarak. Oturduğu yerden dikleşmiş telefonuna bakıyordu.

-Ne oldu? Niye bağırıyorsun Batu?

-Bunu görmen gerek galiba.

Diyip bana telefonunu uzattı. Yutkunarak telefonunu elinden aldım.

SON DAKİKA!

Uyan Türkiye 4 polis 2 askerin daha şehit oldu!

Düşmemek için sandalyeye oturup haberin devamını okudum. Lütfen. Lütfen olmasın.

Polislerin ve askerlerin iş birliği yaptığı operasyonda 4 polis 2 asker şehit düştü. Polislerden birinin komiser olduğu belirlendi. Memleketlerine gömülmek üzere yola çıkıldı. Başımız sağ olsun...

______________________

:(

POLİS BEY! /TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin