12. fejezet - Confess

10 0 0
                                    

- Rosie elbotlott és nem hagyhattam, hogy elessen, ezért elkaptam, de akkor megcsókolt és te pont akkor léptél be. Nem tudom, hogy tudtad-e ezt, vagy Claire elmondta már?! Muszály volt elmondanom, hogy mindennél jobban szeretlek és nem akarlak elveszíteni. Te vagy az aki megérti, hogy min megyek keresztül. Megbocsátassz?

- Nem tudtam rád haragudni, még akkor sem, amikor azt hittem, hogy tényleg megcsókoltad. Szeretlek! Mindennél jobban. És soha nem foglak könnyen elengedni.- egy könnycsepp elindult lefelé az arcomon, de mielőtt elérte volna a célját, Mattheo letörölte a hüvelykujjával. A másik keze a tarkómon nyugodott. Mélyen egymás szemébe néztünk. Láttam a szemében a vágyat, az izgalmat, az érzelmeket. A tarkómon lévő keze elekezdett magafelé húzni. A mellkasára tettem a kezem, éreztem, hogy milyen hevesen dobog a szíve, akárcsak az enyém. Lassan vont magához, a számra tapasztotta ajkait. Az egyszerű szájrapusziból szenvedélyes csók lett. Forgott velem a világ. Levegőhiány eredményeképp elváltunk egy pillanatra, de utána folytattuk a csókot. Amikor végleg elváltunk, azt hittem elájulok. A sok érzelem, a levegőhiány, a stressz, minden összejött. A következő pillanatban már egyedül maradtam a mindent elfedő sötétséggel, és a szorító érzéssel a mellkasomban...

----------------------------------------------------------------------------

Halihó! Bocsánat, hogy nem rendszeresen töltöm fel a részeket, csak az iskola nagyon sok időt vesz el. Mostantól, viszont több rész lesz. Ha tetszik voteolj és írd le mit olvasnál szívesen!     Puszi❤

Mindennél jobbanWhere stories live. Discover now