8. Fejezet - The corridor

9 0 0
                                    

Angol óra. Egyáltalán nincs hozzá kedvem. Hogy miért? Mert Mattheo mellett ülök. De ha eltekintünk ettől, ma egész "jó" napom van. Megcsaltak, a legjobb barátnőmet felfüggesztették 2 napra, és ma lett volna életem első randija.

***

Mr. Cullen helyett Nina tanárnő jött be. 

- Ma nincs Richard Tanár Úr, úgyhogy ma én fogom őt helyetesíteni. Osztályfőnöki órát fogok tartani.

- June légyszi hadd magyarázzam meg. Ez nem az aminek látszik.- Mondta Mattheo megbánóan, amire megtelt a szemem könyekkel.

- Mattheo....- behunytam a szemem, és egy kövér könnycsepp szántotta végig az arcomat.

- Kérlek June beszéljük meg - láttam hogy kezd ő is bekönnyezni. Megráztam a fejem, amire ő csak a térdemre rakta a kezét. Egy kis idő után elkapta onnan. Érintése beleégett a bőrömbe, mégis azt akartam, hogy visszategye a kezét.

- June! - zökkentett ki a gondolataimból Nina tanárnő. Rákaptam könnyes tekintetemet. - Esetleg valami baj van?

- Nem Tanárnő, minden rendben! 

- Rendben! Akkor elismétlem még egyszer amit az előbb mondtam. Szóval az őszi bál! Elvárom, hogy senki ne jöjjön egyedül, úgyhogy Uraim, ha kérhetem mozgósítsák magukat. Fiúk szmokingban, Lányok pedig estélyiben jöjjenek. A tesnevelés terem udvar felőli oldala nyitva lesz, úgyhogy úgy gyertek, hogy ne fagyjatok meg. 

- Tanárnő! Nem kéne arra figyelni, hogy senkinek ne legyen ugyan olyan ruhája? - Nyávogott Rachel miközben rám nézett. Ugyanis amikor kicsik voltunk, kiválasztottuk "A" ruhát és ő nem fog tágítani, az holt biztos.

- Lehet hogy megelőzne egy-két vitát, úgyhogy maradjunk abban, hogy nem öltözünk össze a legjobb barátnőnkel! Még valami, ha esetleg valakinek van még valami kérdése akkor.....

- June kérlek hagyd, hogy megmagyarázzam mi történt, én esküszöm.... - mondta volna, de én félbeszakítottam.

- Kötelező elmenni a bálba? - kérdeztem. Érzelmeket nyomokban sem lehetett találni a hangomban amitől éreztem, hogy Mattheo megfeszül mellettem.

- Ha halaszthatatlan programod van, akkor nem kell eljönnöd, de igen, kötelező! Miért kérdezted?

- Semmi lényeges, csak...

- Biztosan azért, mert tudja, hogy úgysem hívja el senki! - szólt be Rachel. Itt teljesen eltört a mécses. A könycseppek, amiket eddig visszatartottam, utat törtek maguknak, én pedig kirohantam a teremből. Hallottam, hogy jön valaki, elég erősen reméltem, hogy Alex az. Amikor meg akartam fordulni éreztem valaki lehelletét a nyakamon. Közel állt nagyon. Tudtam ki az, de abban a pillanatban nem érdekelt. Megfordultam és a karjaiba bújtam. Annyira hiányzott ez az érzés. Ezek után képtelen voltam rá haragudni, viszont tudni akartam az igazságot. De nem  most. 

- Shhh.. nyugi itt vagyok. Nincs semmi baj. - Annyira hiányoztak a nyugtató szavai, hogy már csak ezért kezdtem el sírni. Keservesen zokogtam a karjaiban. Annyira fájtak az elmúlt egy napban történtek, hogy egyszerűen nem tudtam tovább visszatartani. Nem bírtam megállni a saját lábamon. Összerogytam, vagyis csak volna, ugyanis felkapott az ölébe. Elindult velem valamerre. Egyszer csak a nap sugarait éreztem a hátamon. Kint vagyunk. Egy pár lépés után leült, de nem rakott ki az öléből. Már nem sírtam, de annyira elfáradtam az eddigiekben, hogy nem tudtam megmozdulni. Nem ment.






Mindennél jobbanDove le storie prendono vita. Scoprilo ora