November 3. Mattheo szülinapja.
Kb. egy hónapja tervezi, hogy mi mindent akar majd. Ez lesz a 16. szülinapja, érthető, hogy izgatott. Csak egy a baj, hogy két hete már mindenkit meghívott, beleértve engem is.
Ha őszinte akarok lenni, biztos, hogy elmegyek. Nem láttam őt a kis veszekedésün óta, ami egy hete volt.
Most reggel 7 óra van. A parkban ülök egy padon. Az eső, mintha dézsából öntenék. Mindenki rohan, nyitogatja az esernyőjét, vagy épp próbál beférkőzni az eggyik buszmegállóba, nehogy megázzon. Fall in love alone - Stacy Ryan. Clare mindíg azt mondta " ha nem próbálkozol, honnan tudod, hogy nem fog működni?". Soha nem gondoltam, hogy egy zenéhez így lehet azonosulni. Kifelyezetten örülök annak, hogy esik az eső. A járókelők így is furán néznek rám, de legalább nem látják, hogy sírok. Nem tudtam, hogy egy döntés ennyire megváltoztathatja az életedet.
Lehet nem is akartam tudni.
Kiszakított a gondolataimból egy férfi hang. Nagyon ismerős, de nem tudom ki az. Nem akarok szembefordulni vele, mert nem nyújtatom a legszebb látványt.
- Ne ignorálj. Tudom, hogy haragszol. Csak beszélni szeretnék.- Mattheo. Biztos nem fordulok oda. A sminkem elmosódva. Ha most elfutnék nem tudnék sehova se menni. Azt se tudom merre kéne hazafele mennem. Sírva elfutottam otthonról, miután az anyám leordította a fejem azért amit Clarel csináltam. És azért mert majdnem két hónapon keresztül nem mondtam el, hogy van barátom. Volt.
- Tudom, hogy nagyon csúnya dolgokat mondtam, de átgondoltam és nem gondoltam komolyan. Tényleg. - itt tartott egy kis szünetet.- June.- megint.- Istenem.-szünet. Nem szólt semmit. azt hittem elment.- Mióta vagy itt? Csurom víz vagy!
- 2 órája.
- June! - kiáltott fel - gyere! Hazaviszlek. - erre csak megfogta a kezem és felhúzott a padról. Ahogy megmozdultam a vizes pulóveremés a leggingsem is, ami már teljesen hozzám tapadt, olyan hideg volt, hogyy elkezdtem reszketni. - Te nem vagy normális.- erre levette a pulcsiját.
- Nem megfogsz fázni.- mondtam vacogva.
- Ja mert te nem. Na vedd fel kérlek. Nem akarom, hogy beteg legyél. Nem miattam.- honnan veszi, hogy miatta?
Az nem lehet,hogy...
YOU ARE READING
Mindennél jobban
RomanceJune, miután csalódott a szerelemben azt gondolja, hogy sosem fog újra úgy érezni, mint akkor! De aztán feltűnik, egy Mattheo nevű fiú, aki felforgatja az életét! Több információért, olvasd el a könyvet ;) 2022.07.30 - 2023.05.11 ✅