Mattheo szemszöge:
... Beszéltem June anyjával.
Lehet nem jókor, mert elég dühös volt amikor elmentem hozzájuk. Először Junnal akartam beszélni, de nem volt votthon. Aztán Victoria megkérdezte, hogy én vagyok-e June barátja. Hát, ez után egy elég furcsa beszélgetés folyt le köztünk, de mivel nem tudta, hogy hol van nagyon aggódtam ezért elidultam valamerre. Aztán észrevettem a sárba belenyomódott a cípötalpának a nyoma. Bele van vésve, hogy Mattheo.
Nem értem miért, vagy, hogy csináltam ezt vele. Az anyja mondta, hogy amikor elmondta neki a kapcsolatunkat zokogott. Nagyon keservesen. Miattam.
Amint megláttam azon a padon egyben nyugodtam meg és ilyedtem meg attól amit láttam. Ott volt épségben. A zuhogó esőben. Reggel hétkor. két órán keresztül ott ült. Egyedül.
Sírt.
- Te sírtál? - kérdeztem ilyedten. Viszont ő szó nélkül sétált tovább.Utólértem és beálltam elé, hogy ne tudjon tovább menni. - Tudom, hogy harakszol rám amiért akkora bunkó voltam veled tegnap, de beszéltem anyukáddal és amikor elmondta, amit temondtál neki rólunk megszakadt a szívem. Nem tudom elképzelni mit csinálok magammal ha nem kaphatlak vissza. Ma reggel hajnali háromkor arra keltem, hogy nem leszel többé az enyém. - itt már majdnem sírtam. Abba akartam hagyni a beszédet, de tudtam, hogy ezután nem lesz lehetőségem ezt elmondani, úgyhogy egy mély levegő után folytattam a mondandómat.- Nem csókolhatlak megy újra. Nem ölelhetlek meg újra. Nem az én gondolatomra fogsz mosolyogva elaludni. Nem az én nevem vésed a cípőd talpába. Nem velem fogsz táncolni a bálokon. Nem élhetem le úgy az életem, hogy nem teszek semmit sem azért, hogy visszakapjala. Ha nem teszem meg, akkor minden nap amikor lehunom a szemem az jut majd eszembe, hogy még meg sem próbáltam. Szeretlek.
- Mattheo..- elcsuklott a hangja. Nem néz a szemembe, ami nagyon zavar. Megfogom az állát és magamfelé fordítom, hogy a szemembe nézzen. Pont abban a pillanatban csordult ki egy könnycsepp a szeméből.- Mindennél jobban?
- Mindennél jobban. - erre lábujhegyre állt és elkezdett lassan közeledni. Olyan lassan, hogy én azt nem bírtam. Megfogtam a nyakát lehajoltam hozzá és megcsókoltam.
YOU ARE READING
Mindennél jobban
RomanceJune, miután csalódott a szerelemben azt gondolja, hogy sosem fog újra úgy érezni, mint akkor! De aztán feltűnik, egy Mattheo nevű fiú, aki felforgatja az életét! Több információért, olvasd el a könyvet ;) 2022.07.30 - 2023.05.11 ✅