5. Fejezet - That Star

16 0 0
                                    

A meccs önmagába unalmas volt, de nem is igazán amiatt voltam ott. Mattheo dobott egy két-pontost, ami után rám mutatott és kacsintott egyet. A pillangók a hasamban elkezdtek repkedni. De csak barátok vagyunk!

*** 

A meccs véget ért. Én lementem a fiúkhoz, ahhol Mattheot megöleltem gratulálás képpen.

-Nagyon ügyes voltál!

- Köszi hogy eljöttél, sokat jelentett! - erre a kijelentésre elpirultam.

- Jól van gyerekek, menjetek oda a családhoz, barátokhoz, de utána gyertek vissza ide, át kell beszélnünk a meccset! - mondta az edzőjük.

- Gyere velem, mutatok valamit! - megfogta a kezemet, és húzott maga után. Nem álltunk meg egászen a suli udvarának a végéig. Lefeküdtünk a fűbe, és néztük a csillagokat. Csend volt, de nem az a kínos csend. Jó volt. A csendet én törtem meg.

- Látod azt a csillagot? - kérdztem - Az az esthajnal csillag. Minden akörül forog...- nem válaszolt semmit, csak nézett rám.

-Imádom, hogy mindenről így gondolkodsz! - szólalt meg a semmiből. - Annyira szeretlek June! Még senkit nem szerettem így! - nem tudtam megszólalni, de ha akartam volna se tudtam volna, mert megcsókolt. Annak ellenére, hogy még csak 1 hete ismerjük egymást, nem voltam bizonytalan. Tudtam hogy szeretem. - Figyelj! Ha te ezt nem akarod, én teljesen megértelek...

- Mattheo! - szakítottam félbe - én is szeretlek! - elmosolyodott. Annyira jó volt végre kimondani. Tudni, hogy nem csak én érzek így!

---------------------------------------------------------------------

Halihó! Remélem tetszett az új rész. Olvassátok @AnikBacskai könyvét! A címe: Sad Spring Story! Ha tetszett voteolj és írj véleményt! Puszi!❤

Mindennél jobbanTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang