Hétfő reggel. A nap besüt az ablakon, megvilágítva a szobám szemközti falán lévő fényképeket, amiket legjobb barátaimmal csináltunk a nyáron. Felveszek egy egyszerű szürke pulóvert, és egy fekete farmer nadrágot. Bepakolom az iskolatáskámat, és kilépek a bejárati ajtón. A kora reggeli napsugarak simogatják az arcomat. Elindulok az iskola felé. Mattheoék háza elé érve várom meg őt. A fiú 5 perc után kilép az ajtón. Álmos arcára egy nagy mosoly szökik, amikor meglát. Én is elmosolyodtam a látványán. Már most érzem, hogy ez egy nagyon jó nap lesz, pedig még csak 7:54 van.***
Mivel két hét múlva lesz az őszi bál, ezért meg kell tanulnia az osztálynak egy olyan táncot, amit ott be kell mutatni az egész iskolának A tánctanár, aki minket tanít, ebben az esetben az én tánctanárom, aki nekünk hiphoppot tanít, de amúgy mindent el tud táncolni.
- Most pontosan mi történik? - kérdezte Mattheo. Éppen most értünk be a tesi terembe, mert csak itt férünk el rendesen.
- Julie most kitalálja, hogy mit táncoljunk! - Mondtam el neki. - Julie mindig három perc alatt rakja össze a versenytáncainkat, amikkel első és második helyezéseket kapunk az országos versenyeken. - erre csak eltátotta a száját, amin nagyot mosolyogtam.
-Na drágáim, mivel szinte senki nem ismer, ezért bemutatkoznék. Juliett Carson vagyok! Én vezetem a Movement tánc egyesületet. Aki nem tudná, mi most hiphoppot fogunk tanulni, amihez az én legjobb táncosomat szeretném mellém! - Ekkor felém fordult, amin eléggé meglepődtem, mert azt hittem az egyik felettünk lévő csoportból hozza el Katiet, de akkor nem. - June! Ha lehet még ma.- Sokkhatása alatt voltam, de éreztem, hogy Mattheo a hátamra tette a kezét, és a fülembe súgott.
- Én gondoltam, hogy te vagy a legjobb, de ahhoz kell egy kicsi önbizalom! - Mondta és egy kicsit meglökött előre, amitől lett annyi erőm, hogy kimenjek Julie mellé. Amikor sikerült összeszednem magam, Mattheora pillantottam, aki úgy nézett, mintha látta volna már hogyan táncolok és büszke lenne rám. Erre a cselekedetére egy kicsit elpirultam.
***
Kicsengettek utolsó óráról, Mattheonak kosármecsse lesz, és azt akarta, hogy ott legyek. Ő elment öltözni a csapattársaival, én pedig elmentem Clare-rel ebédelni, mert volt még félóránk.
-------------------------------------------------------------------
Halihó! Ez az első, hogy ide írok. Ha tetszik a sztori voteolj, és írd le kommentbe, hogy mit olvasnátok szivesen. (Akár ebbe a könyvbe, akár külön.) Puszi! ❤
DU LIEST GERADE
Mindennél jobban
RomantikJune, miután csalódott a szerelemben azt gondolja, hogy sosem fog újra úgy érezni, mint akkor! De aztán feltűnik, egy Mattheo nevű fiú, aki felforgatja az életét! Több információért, olvasd el a könyvet ;) 2022.07.30 - 2023.05.11 ✅