Akşam saatleri... çeteyle bir toplantı yapmak üzere toplanma noktasına gidiyorum. **** çetesindeki or*spu çocukları Baji'ye ( daddy ) saldırmış. Baji'nin de kıçı rahat durmadığı için bir grup adamın pestilini çıkartmış.
...
Aslında her ne kadar sinir bozucu olsa da oluşan ani kavgalar, Baji'nin adamları dövmesi hoşuma gidiyor. eheheh
Toplanma noktasına vardığımda merdivenlerin tepesine çıktım. Ciddi bir tavırla lafı uzatmadan konuşmaya başladım.
Mikey: Millet duymuş olduğunuz gibi **** çetesi, birinci bölük kaptanımıza saldırdı. Hırsını alamayan çete üyeleri reislerine bizimle kavgaya girmek istediklerini söylediler. Haliyle sinirli olan reisleri de bizimle dövüşmek istedi. Bizde geri durmayacağız ve onlarla dövüşeceğiz. Kavganın yeri ve zamanı belirlendi. Birinci bölük kaptanı eklemek istediğin var mı?
Baji: Hayır yok. Sadece bu dövüşü kesinlikle biz alacağız. DEĞİL Mİ TOMAN?
Chifuyu: (iç ses) o gün hele bi gelsin Baji'me saldıran o ∆mın oğullarını bulacağım. ಠ_ಠ
Baji'nin konuşması ve Toma'nın tezahüratlarından sonra milleti serbest bıraktım. Bir süre sonra Emma ve Ken-chin ile eve gitmek için yola koyulduk. Konu nerden açıldı hatırlamıyorum ama Emma meleklerden vs. bahsetmeye başladı.
Emma: Her insanın kesinlikle bir koruyucu meleği var. Ben onlara inanıyorum! (≧▽≦)
Mikey: "Ne saçmalıyorsun Emma? Koruyucu melekler gerçek değildir."
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕸𝖞 𝖆𝖓𝖌𝖊𝖑
Fanfiction"𝘕𝘦 𝘴𝘢𝘤̧𝘮𝘢𝘭ı𝘺𝘰𝘳𝘴𝘶𝘯 𝘌𝘮𝘮𝘢? 𝘒𝘰𝘳𝘶𝘺𝘶𝘤𝘶 𝘮𝘦𝘭𝘦𝘬𝘭𝘦𝘳 𝘨𝘦𝘳𝘤̧𝘦𝘬 𝘥𝘦𝘨̆𝘪𝘭𝘥𝘪𝘳" Meleklere inanmayan Sano Manjirou koruyucu meleği ile tanışıyor. Peki başlarına neler gelecek? Smut içerir