Takemichi
Kapının açılmasıyla bize doğru gelen enerji topunu farkettiğim anda kanatlarımı açarak mikey'i korudum. Aldığım darbe yüzünden kanadım yaralanmıştı. Konsey üyesi olacak şerefsizler Mikey yüzünden uçamayacağımı biliyorlardı -mikey'in kanatları yok ve take'nin onu koruması için yerde durmak zorunda- ve inatla saldırmaya çalıştılar.
Takemichi: NE YAPTIĞINIZI SANIYORSUNUZ?!!
K.X (konsey üyesi X kişisi): bir insanı buralara kadar çıkarmak mı? Asıl sen ne yaptığını sanıyorsun?!
Takemichi: Buraya onu niçin çıkardığımı biliyorsunuz. Bunu yapmaya hakkınız yok!
K.X: Elbette biliyoruz. Büyük melek sen ve senin o pis insanına cezasını verecek
Mikey: (Take'ye fısıldar) Takemichy büyük melek gayet nazik duruyordu mektupta
Takemichi: (fısıldar) evet mikey-kun, bu gerizekalılar ne olduğunun farkında değiller.
Mikeyle fısıldaştığımız aralık tekrar enerji toplarından fırlattılar, artık dayanamayıp bende mecburen karşılık verdim. Durmaları için uyarıcı enerji toplarımdan attım.
K.Z: Bir insanla ilişkide olmak... Aptal melek! Artık göklerde bir yerin yok. Eğer 2 gün içerisinde cennet krallığını terk etmezsen kanatlarını koparıp hafızanı kaybetmiş bir şekilde seni yüzeye sürgün ederiz.
Ha!!? Beni resmen tehdit ediyorlar! Or∆spu çocukları bunları tek tek büyük meleğe ileteceğim.
K.X: atın bunları dışarıya
Mikey: Kendimiz gideriz. Sizin gibi şerefsizlerin bize temas etmesini düşünemiyorum bile.
Burda daha fazla durmak tehlikeli ve Mikey'in dili çözülmeye başladığı için hemen ordan ayrılmak için yola koyuldum. Neyseki daha fazla zarar görmeden ordan ayrılabilmiştik. Evime geldiğimizde hemen kendimi banyoya atmıştım. O sırada Mikey arkamdan gelmeye yeltendi ama ona içeri gitmesini ve orada beklemesini söyledim.
Banyoya girdiğimde artık kullanışsız olan kanatlarını kopartmaya çalıştım. Çekiştirmem ile yaramıyordu, hem çok yara almış hem de yıpranmış durumdaydı. En son ani bir hareketle çektim. Bir yırtılma sesi gelse de bu acı resmen beni öldürecek gibiydi, büyük bir çığlık kopardım.
Mikey
Salona geçmiş take'min gelmesini bekliyordum. Endişeliydim onun için ve onun içeriden gelen acı dolu seslerine kulak tıkamaya çalıştım. Son duyduğum sesle yerimden fırlayıp onun yanına gittim. Sımsıkı sarıldım sakin kalabilmesi için.
Mikey: Shh takemichy, geçti bebeğim...
Akan göz yaşlarını ellerimle sildim. Yanaklarına öpücükler kondurdum.
Mikey: Koparmak mı zorundasın onları sevgilim?
Takemichi: Koparmazsam iyileşmeyecekler mikey-kun hık- (burun çeker)
Mikey: Sana yardım edebilir miyim?
Takemichi başını sallayıp onun için koparmamı ister (travma sebebi mk). Bir süre daha ona sarılı kaldıktan sonra arkasına geçerek kanatlarını tuttum. Tek seferde için bitmesi için hızlı ve güçlü bir şekilde çektim kanatlarını. Elimde kalan kanatları bir kenara atıp çığlık atan takemichi'ye tekrar sarıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕸𝖞 𝖆𝖓𝖌𝖊𝖑
Fanfiction"𝘕𝘦 𝘴𝘢𝘤̧𝘮𝘢𝘭ı𝘺𝘰𝘳𝘴𝘶𝘯 𝘌𝘮𝘮𝘢? 𝘒𝘰𝘳𝘶𝘺𝘶𝘤𝘶 𝘮𝘦𝘭𝘦𝘬𝘭𝘦𝘳 𝘨𝘦𝘳𝘤̧𝘦𝘬 𝘥𝘦𝘨̆𝘪𝘭𝘥𝘪𝘳" Meleklere inanmayan Sano Manjirou koruyucu meleği ile tanışıyor. Peki başlarına neler gelecek? Smut içerir